Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt helteillä on huomannut, että iso osa naisista ei ole huolehtinut itseään kesäkuntoon!

Vierailija
21.07.2018 |

Voi naiset, miksi näin? Uimarannat kyllä paljastavat karun totuuden.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Onneksi miehenä ei haittaa jos minulla onkin vähän kaljasta ja makkarasta kesällä tullut muutama sentti vyötärölle, kun dadbod on nuorten naisten keskuudessa sen verran suosittu.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olekaan, monet eivät ole varmaan edes yrittäneet. Eivätkä koe tarpeelliseksi peittää karua totuutta.

Vierailija
4/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Onneksi miehenä ei haittaa jos minulla onkin vähän kaljasta ja makkarasta kesällä tullut muutama sentti vyötärölle, kun dadbod on nuorten naisten keskuudessa sen verran suosittu.

M45

Kiitos päivän nauruista! 😂

Vierailija
5/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihan joka ikinen mies on ikuinen rantaleijona! Ottakaa vaan niitä paitoja pois jatkossakin, muuallakin kuin siellä uimarannalla. Kyllä niissä six-packeissä mammojen silmät lepäävät!

Vierailija
6/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
7/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin helteillä huomaa myös, että suurin osa miehistä ei ole huolehtinut itseään kesäkuntoon. Voi miehet, miksi näin? Uimarannat paljastavat kyllä karun totuuden.

Vierailija
8/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olisin kyennyt laihtumaan lyhyessä ajassa 30-kiloa? En niin mitenkään. Ihan sellaisena kuin olen, menen uimarannalle nauttimaan olostani. Siellä käy kaiken kokoiset ja näköiset ihmiset. Sitäpaitsi, suurimmalle osalle ihmisistä uimaranta ei ole mikään itsensä esittely ja huomionhaku paikka vaan siellä nautitaan muista aktiviteeteista, pääosin virkistäytymisestä ja muiden kanssa yhdessä olosta. Ihmeellistä ajattelua, että uimarannoille pitäisi mennä siksi että siellä tulisi arvioiduksi ulkonäkönsä perusteella. On paljonkin ihmisiä, joita ei yksinkertaisesti kiinnosta näyttää kauniilta tai haluttavalta.

Vierailija
9/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkunto???

Onks se sitä et jaksaa vetää wurstia ja ööliä ilman paitaa, siihenhän sitä kuntoa tarvitaan :)

Vierailija
10/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies ojentamassa naisia.

Vierailija
11/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin eilen uimarannalla ollessani sen ilmiön, kuinka miehet ovat myös päästäneet itsensä menemään ulkoisen olemuksen suhteen. Kropassa ei mitään ryhtiä, valahtanut ja lösähtänyt olemus, ei lihaksia, tikkujalat, allit käsivarsissa, möhämaha ja manboobsit. Ei ole tuollainen mikään kiva näky.

Vierailija
12/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Siellä taas yksi miesvihaaja huutaa puskista.

Vierailija
13/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Sinun silmiesikö tähden? Mikset itse hoitanut röllykkääsi kuntoon? Silmiä kirvelee katsella manboobsejasi ja kaljamahaasi.

Vierailija
14/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rannalla uidakseni ja vahtiakseni lapsiani. Mua ei kiinnosta kaltaistesi mielipiteet "kesäkunnosta". Kyllä siellä rannalla kauniita naisia riittää, älä mua katso vaan katso heitä! 😘

Vierailija
15/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin tarkka, muttei enää kiinnosta :)

Vierailija
16/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se ilahduttavaa, että ap sentään on treenannut käytöstapansa kuntoon kesäksi ja on siten mielenilona meille kaikille!

Vierailija
17/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin eilen uimarannalla ollessani sen ilmiön, kuinka miehet ovat myös päästäneet itsensä menemään ulkoisen olemuksen suhteen. Kropassa ei mitään ryhtiä, valahtanut ja lösähtänyt olemus, ei lihaksia, tikkujalat, allit käsivarsissa, möhämaha ja manboobsit. Ei ole tuollainen mikään kiva näky.

Todella harva mies käyttää kokouimapukua - tai edes bikinejä tukemaan rintoja.

Vierailija
18/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olisin kyennyt laihtumaan lyhyessä ajassa 30-kiloa? En niin mitenkään. Ihan sellaisena kuin olen, menen uimarannalle nauttimaan olostani. Siellä käy kaiken kokoiset ja näköiset ihmiset. Sitäpaitsi, suurimmalle osalle ihmisistä uimaranta ei ole mikään itsensä esittely ja huomionhaku paikka vaan siellä nautitaan muista aktiviteeteista, pääosin virkistäytymisestä ja muiden kanssa yhdessä olosta. Ihmeellistä ajattelua, että uimarannoille pitäisi mennä siksi että siellä tulisi arvioiduksi ulkonäkönsä perusteella. On paljonkin ihmisiä, joita ei yksinkertaisesti kiinnosta näyttää kauniilta tai haluttavalta.

Lyhyessä ajassa? Kun aikaisempi kesä loppuu, on suunnilleen 9 kuukautta aikaa seuraavaan kesään! Siinä ajassa ehtii saada itsensä kesäkuntoon kun ryhtyy sanoista tekoihin.

Mut tietenkin jos vasta jossain lumien sulamisen aikoihin alkaa miettimään, että enpä oo kesäkunnossa, niin silloin ollaan jo myöhässä.

Yksinkertainen neuvo kaikille niille, jotka ette nyt ole kesäkunnossa: Reilun kuukauden kuluttua, siis syyskuun alusta alkaen, alatte hankkiutumaan kesäkuntoon kesää 2019 varten.

Vierailija
19/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi naiset, miksi näin? Uimarannat kyllä paljastavat karun totuuden.

Miksi ihmeessä pitäisi edes miettiä mitään kesäkuntoa? Sun takia? Salli mun nauraa.

Elämäni  tarkoitus ei ole tehdä vaikutusta random ukkeleihin.Sori vaan.

Vierailija
20/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyessä ajassa? Kun aikaisempi kesä loppuu, on suunnilleen 9 kuukautta aikaa seuraavaan kesään! Siinä ajassa ehtii saada itsensä kesäkuntoon kun ryhtyy sanoista tekoihin.

Mut tietenkin jos vasta jossain lumien sulamisen aikoihin alkaa miettimään, että enpä oo kesäkunnossa, niin silloin ollaan jo myöhässä.

Yksinkertainen neuvo kaikille niille, jotka ette nyt ole kesäkunnossa: Reilun kuukauden kuluttua, siis syyskuun alusta alkaen, alatte hankkiutumaan kesäkuntoon kesää 2019 varten.

Mikä ihme se sellainen kesäkunto on ja miten se poikkeaa talvikunnosta? Ja miksi se koskee vain naisia?