Nyt helteillä on huomannut, että iso osa naisista ei ole huolehtinut itseään kesäkuntoon!
Voi naiset, miksi näin? Uimarannat kyllä paljastavat karun totuuden.
Kommentit (26)
Saman olen huomannut. Onneksi miehenä ei haittaa jos minulla onkin vähän kaljasta ja makkarasta kesällä tullut muutama sentti vyötärölle, kun dadbod on nuorten naisten keskuudessa sen verran suosittu.
M45
Eivät olekaan, monet eivät ole varmaan edes yrittäneet. Eivätkä koe tarpeelliseksi peittää karua totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Onneksi miehenä ei haittaa jos minulla onkin vähän kaljasta ja makkarasta kesällä tullut muutama sentti vyötärölle, kun dadbod on nuorten naisten keskuudessa sen verran suosittu.
M45
Kiitos päivän nauruista! 😂
Onneksi ihan joka ikinen mies on ikuinen rantaleijona! Ottakaa vaan niitä paitoja pois jatkossakin, muuallakin kuin siellä uimarannalla. Kyllä niissä six-packeissä mammojen silmät lepäävät!
Näin helteillä huomaa myös, että suurin osa miehistä ei ole huolehtinut itseään kesäkuntoon. Voi miehet, miksi näin? Uimarannat paljastavat kyllä karun totuuden.
Miten ihmeessä olisin kyennyt laihtumaan lyhyessä ajassa 30-kiloa? En niin mitenkään. Ihan sellaisena kuin olen, menen uimarannalle nauttimaan olostani. Siellä käy kaiken kokoiset ja näköiset ihmiset. Sitäpaitsi, suurimmalle osalle ihmisistä uimaranta ei ole mikään itsensä esittely ja huomionhaku paikka vaan siellä nautitaan muista aktiviteeteista, pääosin virkistäytymisestä ja muiden kanssa yhdessä olosta. Ihmeellistä ajattelua, että uimarannoille pitäisi mennä siksi että siellä tulisi arvioiduksi ulkonäkönsä perusteella. On paljonkin ihmisiä, joita ei yksinkertaisesti kiinnosta näyttää kauniilta tai haluttavalta.
Kesäkunto???
Onks se sitä et jaksaa vetää wurstia ja ööliä ilman paitaa, siihenhän sitä kuntoa tarvitaan :)
Huomasin eilen uimarannalla ollessani sen ilmiön, kuinka miehet ovat myös päästäneet itsensä menemään ulkoisen olemuksen suhteen. Kropassa ei mitään ryhtiä, valahtanut ja lösähtänyt olemus, ei lihaksia, tikkujalat, allit käsivarsissa, möhämaha ja manboobsit. Ei ole tuollainen mikään kiva näky.
Vierailija kirjoitti:
M45
Siellä taas yksi miesvihaaja huutaa puskista.
Ai Sinun silmiesikö tähden? Mikset itse hoitanut röllykkääsi kuntoon? Silmiä kirvelee katsella manboobsejasi ja kaljamahaasi.
Olen rannalla uidakseni ja vahtiakseni lapsiani. Mua ei kiinnosta kaltaistesi mielipiteet "kesäkunnosta". Kyllä siellä rannalla kauniita naisia riittää, älä mua katso vaan katso heitä! 😘
Ennen olin tarkka, muttei enää kiinnosta :)
Mutta onhan se ilahduttavaa, että ap sentään on treenannut käytöstapansa kuntoon kesäksi ja on siten mielenilona meille kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Huomasin eilen uimarannalla ollessani sen ilmiön, kuinka miehet ovat myös päästäneet itsensä menemään ulkoisen olemuksen suhteen. Kropassa ei mitään ryhtiä, valahtanut ja lösähtänyt olemus, ei lihaksia, tikkujalat, allit käsivarsissa, möhämaha ja manboobsit. Ei ole tuollainen mikään kiva näky.
Todella harva mies käyttää kokouimapukua - tai edes bikinejä tukemaan rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä olisin kyennyt laihtumaan lyhyessä ajassa 30-kiloa? En niin mitenkään. Ihan sellaisena kuin olen, menen uimarannalle nauttimaan olostani. Siellä käy kaiken kokoiset ja näköiset ihmiset. Sitäpaitsi, suurimmalle osalle ihmisistä uimaranta ei ole mikään itsensä esittely ja huomionhaku paikka vaan siellä nautitaan muista aktiviteeteista, pääosin virkistäytymisestä ja muiden kanssa yhdessä olosta. Ihmeellistä ajattelua, että uimarannoille pitäisi mennä siksi että siellä tulisi arvioiduksi ulkonäkönsä perusteella. On paljonkin ihmisiä, joita ei yksinkertaisesti kiinnosta näyttää kauniilta tai haluttavalta.
Lyhyessä ajassa? Kun aikaisempi kesä loppuu, on suunnilleen 9 kuukautta aikaa seuraavaan kesään! Siinä ajassa ehtii saada itsensä kesäkuntoon kun ryhtyy sanoista tekoihin.
Mut tietenkin jos vasta jossain lumien sulamisen aikoihin alkaa miettimään, että enpä oo kesäkunnossa, niin silloin ollaan jo myöhässä.
Yksinkertainen neuvo kaikille niille, jotka ette nyt ole kesäkunnossa: Reilun kuukauden kuluttua, siis syyskuun alusta alkaen, alatte hankkiutumaan kesäkuntoon kesää 2019 varten.
Vierailija kirjoitti:
Voi naiset, miksi näin? Uimarannat kyllä paljastavat karun totuuden.
Miksi ihmeessä pitäisi edes miettiä mitään kesäkuntoa? Sun takia? Salli mun nauraa.
Elämäni tarkoitus ei ole tehdä vaikutusta random ukkeleihin.Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyessä ajassa? Kun aikaisempi kesä loppuu, on suunnilleen 9 kuukautta aikaa seuraavaan kesään! Siinä ajassa ehtii saada itsensä kesäkuntoon kun ryhtyy sanoista tekoihin.
Mut tietenkin jos vasta jossain lumien sulamisen aikoihin alkaa miettimään, että enpä oo kesäkunnossa, niin silloin ollaan jo myöhässä.
Yksinkertainen neuvo kaikille niille, jotka ette nyt ole kesäkunnossa: Reilun kuukauden kuluttua, siis syyskuun alusta alkaen, alatte hankkiutumaan kesäkuntoon kesää 2019 varten.
Mikä ihme se sellainen kesäkunto on ja miten se poikkeaa talvikunnosta? Ja miksi se koskee vain naisia?
Tuossa sinulle vastaus: :D
https://78.media.tumblr.com/028c1956a8eb280c9e306920ae3479e8/tumblr_nok…