Listataan nykykodin turhimmat vempaimet
1. Bidee
2. Kuivausrumpu
3. Kapselikeitin
4. Palju
5. Jääkaappi, jossa on kamera
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
robotti-imuri
Robotti-imuri on ihana! Olisi vain pitänyt hankkia jo paljon aikaisemmin.
Helvetinmoiset äänentoistolaitteet kerrostaloasunnossa
Mulle:
Haudutuspata
Mehuprässi
Hyötykuivuri
Kuivausrummusta en luopuisi koskaan.
Kaikkein turhin tuo haudutuspata.
Vierailija kirjoitti:
Öh, vähän outoa että bidee ja kuivausrumpu koetaan turhiksi, meillä ainakin molemmat käytössä ja helpottavat huomattavasti elämää.
1. Kapselikeitin
2. Mariskooli
3. Leipäkone (näitä on yhä, enkä tiedä ketään joka tätä käyttäisi)
4. Televisio
5. Sellainen vihannesleikkuri, joka tekee esim. kurkusta spiraalia jne.Itse jumahdin vähän keittiöön.
2 leipäkonetta olen käyttänyt loppuun.
Leipäkoneen kuluvin osa on taikinakoukkujen laakerit ja ne pitäisi ehdottomasti tehdä semmoiset jotka voi vaihtaa. Laakerit menee vaikka ei pesun yhteydessä liotakkaan vedessä. Esim. Lidlen leipäkoneessa kulho koukkuineen on määritelty kuluvaksi osaksi jota ei takuu korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen sitä mieltä että kuivausrumpu on turhake nro 1. Mieleni muutti kun oltiin putkirempan vuoksi evakossa 2kk ja varakämpässä oli kuivausrumpu. Ihan huvikseen kerran kokeiltiin sitä ja VOI LUOJA kun tajusin nukkasihtiä puhdistaessa mikä määrä sitä nöyhtää oli. Omaan kotiin hankittiin myös kuivuri ja ihana olla nykyään, kun vaatepöly lähtee kuivurilla.
Ne vaatteet myös kuluu paljon nopeammin, kun se kuivuripyöritys kuluttaa niitä. Nimenomaan siitä nöyhdästä voi päätellä.
Mulla on pieni kolmen munan munankeitin. Käytössä vähintään kaksi kertaa viikossa. En luopuisi!
Suomessa en ole kenelläkään nähnyt oikeata bidee-maljaa, siis sitä posliinista pönttöä lattialla. Tarkoittikohan aloittaja sellaista? Bideesuihku on sen sijaan ainakin mulle ihan must!
Mulla on kuivaava pesukone koska kuivausrumpu ei mahdu. Aivan loistava. Pyykit sisään, ohjelma ja kuivaus automaattisesti perään. Ei tarvitse edes nostella pyykkejä kuivaajaan, vaan koko homma hoituu kerralla. Kuivat ja pehmeät pyykit suoraan kaappiin. Huonepöly on vähentynyt huomattavasti tämän ansioista.
En oikein edes keksi mitään turhia, luultavasti kaikilla on omat tarpeensa näille vehkeille. Mulle olisi joku soda streameri turha, kun en kuplavettä juo. Samoin blenderi. Joku tekee smootheja, ja hänelle varmasti tarpeen.
Sänky
Ruokapöytä ja tuolit
Sohvat ja nojatuolit
WC