Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäistä kertaa elämässäni olen rakastunut hyvään mieheen. Hän taitaa olla minulle oikea.

Vierailija
21.07.2018 |

Olemme olleet ystäviä pitkään mutta jo heti alussa kumpaankin kolahti välillämme oleva yhteys. Jo heti ensimmäisiltä minuuteilta lähtien pystyin olemaan oma itseni ja mitä enemmän opimme tuntemaan toisemme, niin hämmästelimme samankaltaisuuttamme.

Hän on todella turvallinen ja luotettava ihminen, hyvin lempeä sekä myös älykäs ja ahkera.
Meillä molemmilla on sitoutumiskammoa..
Tai no ainakin suhteeseen heittäytyminen on hyvin vaikeaa ja olen onnellinen, että emme ole kiirehtineet mihinkään.
Olemme nähneet harvoin, seksiä ei ole ollut juurikaan, sillä suhde ei ole ollut itsestäänselvyys ja kaikki ne kerrat kun olemme nähneet niin niihin on mahtunut paljon muitakin mielenkiintoisia asioita ja olemme nauttineet. On ollut yhteinen päätös.

Voin aina tukeutua häneen ja hän tietenkin minuun. Hän kannustaa minua asioissa joissa epäröin ja on aina valmis keskustelemaan jos olen ahdistunut joistain asioista.
Olemme puhuneet paljon tulevaisuudesta jopa nekin haaveet näyttäytyvät samankaltaisina.
Olen nähnyt hänen ystäviään myös.

Tiedän, että hän on yksi hienoin mies kenet olen näin lähelle saanut. Meidän yhteys vain on ainutlaatuista.

Kuitenkin minua ahdistaa ajoittain. Kohta voisin sanoa jo olevani parisuhteessa mutta..
Mitä jos elänkin vain jossain valheessa?
Välillä itse rakentelen jotain pelottavia ja ahdistavia skenaarioita. Minulla on luottamuspulaa ihmisten kanssa.

Minulla on todella synkkä menneisyys. Siihen kuuluu paljon henkistä ja fyysistä väkivaltaa, ympärillä päihteitä jo lapsuudesta lähtien jne. Sairaita parisuhteita ja kaikenlaisia ongelmia.

Olen viisastunut valtavasti näistä ajoista ja päässyt jaloilleni uskomattoman hyvin mutta vieläkin kärsin ja masennun välillä kuormituksesta ja omista ristiriitaisuuksista.

En ole miehelle vaivaksi näissä omissa sisäisissä taisteluissa enkä koskaan haluakkaan. Tietää kyllä, että olen menossa terapiaan ja tukee päätöstä, tottakai.

En tiedä kannattaako minun hypätä suhteeseen vai ei.
Entä jos menetän hänet jos ahdistun liikaa, haluan kyllä olla suhteessa
mutta pelkään persoonani muuttuvan negatiivisella tavalla. Tai sitten pelkään turhaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että olet ensimmäistä kertaa rakastunut hyvään mieheen? Varmastikin ne edellisetkin rakastumiset on tuntuneet aivan samalta.

Vierailija
4/6 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sul on varmaan nyt jännää aikaa elämässä. Eiköhän se hyvin mee. Kannattaa iloita mahdollisimman paljon.

Vierailija
5/6 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen ei ole tae, että toinen on se oikea. Toisaalta eipä sekään, vaikka olisi pitkään yhdessä.

Mutta nauti ihmeessä.

Vierailija
6/6 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako hän "auttarin" eli Autofellation?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi