Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotikonsteja jalkojen turvotuksen poistoon?

Vierailija
21.07.2018 |

Näillä helteillä mulla turpoaa jalat, erityisesti sillon, jos ei aamulla oo tullut käytyä lenkillä. Lenkkipäivinä turvotus on lievempää. Nestetasapainon pitäis olla kunnossa tai ei ainakaan nestevajauksen oireita muuten ole paitsi turvotus. Jaloissa on muutama suonikohju.

Veden lisäksi oon juonut kivennäisvesiä. Iltaisin jaloille tai enemmänkin nilkoille, kun ne mulla turpoaa niin laittanut jokskin aikaa kylmään veteen. Sen lisäks hierontaa ja rasvausta. Kannattaako juoda veden seassa suolaa/merisuolaa tai onko jotain muita kotikonsteja, joilla turvotusta sais ees vähennettyä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan pitää jalkoja aina välillä ylhäällä, en käytä korkokenkiä ja suihkussa suihkuttelen vuoronperään kuumalla ja kylmällä. Jos on pahaa turvotusta niin laitan yöksi tyynyn jalan alle.

Vierailija
2/2 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koitan pitää jalkoja aina välillä ylhäällä, en käytä korkokenkiä ja suihkussa suihkuttelen vuoronperään kuumalla ja kylmällä. Jos on pahaa turvotusta niin laitan yöksi tyynyn jalan alle.

Ylhäällä itselläkin jalat on sillon kun se on mahdollista. Korkokenkiä en oo koskaan käyttänyt, nyt tuskin edes pystyisin vaivaisenluiden takia. Mulla kyllä yön aikana turvotus häviää, vaikken tyynyä olekaan käyttänyt öisin jalkoja kohottamaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla