Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te kerrotte ihmisille että teillä on kesämökki jos sinne ei saa tulla vieraita

Vierailija
20.07.2018 |

Niinpä. Meni matto alta siltäkin provoilulta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kryptinen. 

Vierailija
2/7 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä ei mulla lanttu leikkaa. Omistaa kesämökki. Vierailut. Kaksi ihan eri asiaa samassa virkkeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kerron joskus ihmisille missä asun ja että mulla on auto. Se ei tarkoita kyläkutsua tai takeaway-autonlainaa.

Vierailija
4/7 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, en huutele siellä ja täällä, että "meillä on mökki", mutta en myöskään valehtele jos joku kysyy esim viikonlopun suunnitelmia "menemme mökille". Onneksi oma ystäväpiiri on sen verran sivistynyttä, ettei mitään pitkiä yllätysvierailuja ole.

Normaalimpaa on, että joku veneillessään laittaa viestiä "oletteko paikalla" ja tulevat veneellä laituriin- joskus piipahtamaan, joskus istumaan iltaa. Toki kaikki ovat sellaisia, joille olemme etukäteen sanoneet, että tulkaa käymään jos olette veneellä meillä päin liikkeellä. Meille pääsee kyllä autollakin, mutta vieraat tulevat pääsääntöisesti veneillä.

Vierailija
5/7 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kerron että minulla on puoliso, niin se on kutsu kimppakivaan? Täytyykin alkaa varomaan mistäpuhuu.

Vierailija
6/7 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos kerron että minulla on puoliso, niin se on kutsu kimppakivaan? Täytyykin alkaa varomaan mistäpuhuu.

Totta! Pitää olla varovainen.

Vierailija
7/7 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, siis miten noi korreloi millään tavalla toisiaan?

Tarkoitatko että jos mökistä mainitaan niin se antaa tulla vierailuille ilman lupaa?

Jos sanoo omistavansa koiran, ei se anna lenkittelyoikeutta. Jos kertoo autosta, ei sitä saa lainata ilman lupaa. Jos kertoo tekevänsä ruuaksi vaikkapa pitsaa niin meinaatko että toinen on samalla kutsuttu päivälliselle?