Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kynnet kasvaa, mutta hiukset ei?

Vierailija
20.07.2018 |

Kynnet kasvaa älytöntä vauhtia ja on vahvat. Tukka hento ja ohut, ja kasvaa hitaasti. Miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastoin, hiukset on paksut ja runsaat  - kampaajani painajainen - mutta kynsiä ei ollenkaan.

Vierailija
2/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin päinvastoin. Hiukset kasvaa kuin heinä ja hyväkuntoiset.

Kynnet hajoaa ja murtuu, ei kasva yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen teille, koska hiukset on naisen kruunu. Olkaa onnellisia.

Ap

Vierailija
4/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hiukset ja kynnet pitäisi periaatteessa olla samaa ainetta? Onko kaikki vain geeneistä kiinni?

Ap

Vierailija
5/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla päänahka kunnossa?

Vierailija
6/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla päänahka kunnossa?

On.

Ap

Vierailija
7/11 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa, kynnet paksut ja kasvaa nopeasti. hiukset hennot ja ei kasva oikeen millään, hapertuu latvasta... Jotain apuja?vitamiinit ja muut on testattu, päänahan hueromiset ja kuorinnat ym...

Vierailija
8/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä kiinnostaisi, miuta mietityttää kans miten kynnet voi olla vahvat ja kasvaa todella nopee mut hiukset tosi ohkaset eikä kasva. 

Vierailija
9/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen hiukset paremmat kun taas kynnet ei, nyt toisinpäin. Jos joku päivä hiukset tästä huononee niin laitan pidennykset, tosi kauniita ja luonnollisia pidennyksiä olen nähnyt. Hiuksista en kyllä luovu

Vierailija
10/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama vika täällä. Kynnet kasvaa ok ja on vahvat. Hiukset hädin tuskin olkapäille ja ovat jo silloinkin aivan ohkaiset hapsut :(

Vierailija
11/11 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta hiukset, saavat paremmin ilmaa ja hoitoaineet imeytyvät paremmin. Terve hius kasvaa n sentin kuukaudessa.  Jos latvat ovat haarahiuksia täynnä tai ns hiirenhäntä, eli hius ohenee latvaa kohti, hius ei ole hyväkuntoinen eikä saa ravinteita ym.  Googlaamalla löytyy ohjeita mitkä ravintoaineet auttavat hiusta, ja terveysksupoista/apteekeista saa myös eri kapseleita ym. Mutta nuokaan ei auta jos et ole leikkauttanut hiuksia aikoihin.