opiskelu on turhaa
Opiskelu on turhaa, jos on luonteeltaan ujo introvertti, puhumattakaan jostain aspergerin syndroomasta. Vievät vain opiskelupaikkoja oikeasti työllistyviltä. Lukemista kykenee harrastamaan vapaa-ajallakin tai muuta hyödytöntä nysväämistä.
Kommentit (12)
Miksi ne edes sitten hakevat opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommunikaatio on kaiken a ja o.
Näin on. Sellaiset ujot hissukat ovat sitä paitsi epäilyttäviä toisten kyttääjiä sekä omahyväisiä. Kommunikoivat ainoastaan silloin, kun tarvitsevat apua. Ilmapiirin saastuttajia. Usein töykeitä töksäyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne edes sitten hakevat opiskelemaan?
Sanos muuta.
Olen samaa mieltä. Muodollisella pätevyydellä keuliminen on niin turhaa. Paljon paremmin oppii itse lukemalla, ja bonuksena saa vielä valita mitä opiskelee. Eikä tarvitse vaivata päätään jollain työllistymisellä.
Työn teko on tuloksellisinta silloin, kun työntekijät olisivat valmiita viettämään vapaa-aikaakin keskenään. Dynamiikka pelaa.
Itse sain 500 euron kertakorvauksen kun valmistuin insinööriksi. Ei siis ole turhaa.
En edes ymmärrä miten ujot näyttävätkin niin hapannaamaisilta ja ylpeiltä. Eikö toisten mieliksi iloisempi ilme merkitse mitään.
Aivan niin! Olis vaan jääty puihin asumaan. Ihan turhaa tää nykyaika: ei nälkää, ei tauteja, suoja luonnonvoimilta yms..
Hyvä kommunikaatio on kaiken a ja o.