Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten pesusta

Vierailija
19.07.2018 |

Kumpi on pahempi hiuksille ja hiuspohjalle: pesu joka toinen päivä/päivittäin vai antaa hiusten rasvoittua ja pestä kerran viikossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu ihan hiuspohjan kunnosta.

Vierailija
2/7 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuspohjassa ei ole ongelmia. Mulla lähtee paljon tukkaa ja se on ohut. Lähtö johtuu kilpparivaivasta. Välttelen pesuja siksi, kun jää hirveät tukot viemärikaivon päälle. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuspohja kaipaa pesua riittävän usein,, muuten menee pahaan kuntoon.

Vierailija
4/7 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempi hiuksille ja hiuspohjalle: pesu joka toinen päivä/päivittäin vai antaa hiusten rasvoittua ja pestä kerran viikossa?

Ei missään nimessä päivittäin! Joka toinen päiväkin on liikaa. Kannattaa venyttää vaikka kuivashampoon avulla. Niitä on hajuttomia versioita - esim. Herbina sensitive on ollut minulle sopiva - saat helposti venytettyä pesuväliä ainakin kolmeen päivään. Viikonloppuisin voi antaa päänahan "levätä", ellei ole tärkeitä menoja.

Vierailija
5/7 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiukset kestää sen, että pesee harvemmin, kerran tai kahdesti viikossa. Jos nyt peset päivittäin, harvenna kertoja vähitellen.

Vierailija
6/7 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on varmaan niin yksilöllistä, ettei voi tässä antaa yleispätevää neuvoa. Jotkuthan on lopettaneet shampoon käytön kokonaan ja väittävät, että rasvoittuminenkin loppuu kun ei enää pese pesuaineilla. Mene tiedä. Itse olen aina pessyt kahdesti viikossa ja se on mulle riittävä. Voisithan myös kokeilla jotain kuivapesumenetelmää. Luin juuri jostain, että ruisjauhot toimivat oikein hyvin, itse en ole kokeillut. Googleta hiusten kuivapesu.

Vierailija
7/7 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiuspohjassa ei ole ongelmia. Mulla lähtee paljon tukkaa ja se on ohut. Lähtö johtuu kilpparivaivasta. Välttelen pesuja siksi, kun jää hirveät tukot viemärikaivon päälle. -Ap

Ne hiukset lähtee, jotka ovat lähteäkseen, pesit tai et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä