Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä päivät on kun jostain painajaismaisesta katastrofielokuvasta

Vierailija
19.07.2018 |

Yrität päästä pois tuskaisesta paikasta ja toivot katastrofin (=helle) loppuvan mutta päivä toisensa jälkeen huomaat olevasi samassa painajaisessa johon ei loppua näy. Täytyy vaan tulla toimeen ja kestää ja kestää ja kestää..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi katastrofi kun naiset bikineissä jopa kaupassa 🤗

Vierailija
22/38 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika aavemaista oli kävelyllä kun ei ketään ollut missään? Muutama autoilija oli liikkeellä. Kellokin oli vasta kuus illalla. Luulin jo, että jotain katastrofaalista on tapahtunut.

Suomenlinnassa oli tänään aivan mielettömästi väkeä. Ja kaikilla tuntui olevan hauskaa, kaukana "katastrofaalisesta".

Hienoa jos teillä ollut hauskaa. Kaikilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painajainen loppuu aikanaan. koeta kestää, syssy saapuu sitten wintteri

miinus 39, huh, siinä sulle painajaista.

Ihanaa. Kuulaiden syyspäivien ja raikkaiden talvipäivien ajattelun voimalla minä jaksan!

Kuulaita syyspäiviä? Raikkaita talvipäiviä? Suomeksi sanottuna sadetta, loskaa, jäätä, sadetta, loskaa, jäätä, hiekotushiekkaa, junat myöhässä, kaikkia v*tuttaa.

Vierailija
24/38 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis ap huono kunto. Fyysisesti hyväkuntoiset ihmiset kestää helteet parhaiten, huonokuntoiset ei kestä. Mitä huonompi kunto sitä huonommin kestää helteitä.

Vierailija
25/38 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keskinkertainen kunto on. Ei huono muttei nyt mikään huippukaan. En vaan kestä tätä tukalaa oloa. Miten se voi olla niin vaikea käsittää että ihmiset kestävät kuumaa eri tavoin ?

Vierailija
26/38 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ajattele yhtään sitä palanutta viljan kortta - ai niin leipää saa kaupasta, aina.

Vierailija
27/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse laihduttaa.

Kaunein kesä 14 vuoteen ja joku valittaa, eli kyllä varmaan kannattaisi.

Miten niin? Eikös 2010 ollut samanlainen?

2010 oli yksi viikko lämpimämpi, mutta koko kesä ei ollut yhtä aurinkoinen kuin tänä vuonna. 2004 aurinkoa oli melkein koko kesän.

Vierailija
28/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä todellakaan ole (vain) kunnosta tai painosta kiinni, että kuka siinä helteessä eniten kärsii ja hikoilee.

Itse olen todella hoikka, omasta mielestäni liiankin, kun aina pitää olla jotain XXS-kokoisia vaatteita metsästämässä ja kunto on oikein hyvä (urheilen päivittäin), mutta silti hikoilen näillä keleillä kuin pieni porsas. Paljon enemmän kuin runsaasti ylipainoinen mieheni.

Mulla se johtuu jotenkin mun aineenvaihdunnasta - eli juuri siitä samasta syystä, joka ilmeisesti aiheuttaa hoikkuutenikin. Kehoni rupeaa polttamaan kaikkea syömääni ruokaa hirveällä poltteella ja minä sen kun valun hikeä.

Inhottavinta on se, että hikoilen kaikista eniten kasvoista! Yritä siinä sitten edes eteesi nähdä vaikkapa lenkillä. Kaupassakin aina todella noloa, kun hikipisaroita tippuilee pitkin ruokahyllyjä kun helteestä marssin sisälle...

T. Ei Ap

Vierailija
29/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa. Kannattaa asua maalla ja omistaa omaa rantaa. Eilen kävin uimassa neljästi. Tänään varmaan samoin.

Kaupungissa olisi kyllä varmaan hirveää, ja vielä jos pitäisi töissä käydä. Onneksi minulla on loma.

Vierailija
30/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvet ovat aina mukavia kun vaatteiden määrää voi säädellä.

Talvella joutuu aina pukemaan paljon vaatteita päälle ennenkuin lähtee ulos, ja sitten kaupassa tulee tuskastuttavan kuuma. Tuskin sinäkään kaupassa riisut vaatteita pois? Kesällä voi sujauttaa jalat kenkiin ja lähteä mukavasti samoilla vaatteilla ulos.

Vierailija
31/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa. Kannattaa asua maalla ja omistaa omaa rantaa. Eilen kävin uimassa neljästi. Tänään varmaan samoin.

Kaupungissa olisi kyllä varmaan hirveää, ja vielä jos pitäisi töissä käydä. Onneksi minulla on loma.

Toimistoissa on kylläkin ilmastoinnit nykyään. Kannattaisi joskus tulla sivistyksen pariin niin tietäisi enemmän.

Vierailija
32/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää helteen ihannoijat ymmärtää, että tällainen keli on todella vahingollista luonnolle ja eläimille. Metsäpalojen vaara on hyvinkin todellinen ja metsäneläimet kuolevat janoon. Tämä ei ole Suomessa normaalia, etelän maissa kylläkin. Lisäksi sairaat ja vanhukset joutuvat myös ns. koville, 28-30 asteen jatkuva helle kun tekee nuoren ja terveen ihmisenkin olon todella tukalaksi.

Vierailija
33/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitjake, menkää käymään päiväntasaajalla jotka helteestä kitisette, saisitte vähän perspektiiviä.

Vierailija
34/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistoissa on ilmastoinnit juu, mutta kun menen kävellen töihin. Hikoilen vaatteet märiksi, joten on pakko pukeutua vain mustiin. Tukka näyttää siltä kuin olisin uinut ja naama valuu puoli tuntia vielä kävelyn jälkeen jälkihikeä, samoin selkä. Ensin pitää vessassa kuivata vaatteiden alta paperilla ja kahviakaan ei voi juoda tuntiin, että jälkihikoilu lakkaa.

Onneksi kollegat luulevat, että minulla on vaihdevuodet. Ei ole, vaan kehoni ei siedä kuumaa ja hikoilen armottomasti ja paljon. Ei tarvitse edes kävellä nopeaa tai pitkään. Itse asiassa ihan seisominen tuolla helteessä riittää. Pukeutuminen ei muuta asiaa, vaikka pyrinkin pukeutumaan pellavaan ja väljään.

Vierailija
35/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pienen määrän hellettä kestää.

Ongelma on kuumat kämpät.

Meillä tilat etelään päin niin olo on väsynyt ja voimaton koko ajannsekä iho tahmea jatkuvasta hikoilusta.

Vierailija
36/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Kuulaiden syyspäivien ja raikkaiden talvipäivien ajattelun voimalla minä jaksan!

Hyi saatana, kuulaat syyspäivät ja raikkaat talvipäivät 😝

Vierailija
37/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvet ovat aina mukavia kun vaatteiden määrää voi säädellä.

Talvella joutuu aina pukemaan paljon vaatteita päälle ennenkuin lähtee ulos, ja sitten kaupassa tulee tuskastuttavan kuuma. Tuskin sinäkään kaupassa riisut vaatteita pois? Kesällä voi sujauttaa jalat kenkiin ja lähteä mukavasti samoilla vaatteilla ulos.

Eipä joudu talvellakaan pukeutumaan Michelin-ukoksi. Minulle tulee helposti kuuma talvellakin ja eipä usein joudu käyttämään talvitakkia, kun tarkenen hyvin ilmankin. Ja olen hoikka varreltani. Kauppaan mennessähän otetaan päähine pois päästä ja avataan takkia, että ei tulisi niin kuuma.

Vierailija
38/38 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimistoissa on kylläkin ilmastoinnit nykyään. Kannattaisi joskus tulla sivistyksen pariin niin tietäisi enemmän.

Tiedätkö, että monet tekevät töitä ulkona ympäri vuoden ja siellä ulkona en ole nähnyt viilentävää ilmastointia. Olen nyt kesälomalla, mutta ehdin viikon olla noilla kuumilla keleillä töissä, ja olihan siellä kuuma polttoleikata auringonpaisteessa. Ei kyllä viileä ole asunnossanikaan, 29 astetta tällä hetkellä. Tuuletinkin lopetti toimintansa, on tämä surkeaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän