Saako omassa kellarikopissa majoittua?
Vuokralla asun. En kertakaikkiaan enää kestä kun en saa nukutuksi helteiden takia. Kellarissa on viileää, ja minulla on kopissa ylimääräinen patja. Voinkohan kömpiä illalla sinne nukkumaan, vai tuleekohan tuosta joku valitus jos joku huomaa?
Kommentit (14)
Tuskin sitä kukaan huomaisi, mutta eikö siellä ole kamalan pölyistä? Itse olen miettinyt olisiko parvekkeella viileämpi nukkua vaikka aurinko alkaa sinne aikaisin paistamaankin.
Kokeile ja tule kertomaan kuinka kävi. Jos tulee valitus niin voithan vain sanoa ettet tiennyt että se on kiellettyä, ja lupaat parantaa tapasi.
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla asun. En kertakaikkiaan enää kestä kun en saa nukutuksi helteiden takia. Kellarissa on viileää, ja minulla on kopissa ylimääräinen patja. Voinkohan kömpiä illalla sinne nukkumaan, vai tuleekohan tuosta joku valitus jos joku huomaa?
No ei sitä ole varmaan missään määritelty. Ilman muuta nukkuisin jos on tarvis. Tottakai joka talosta löytyy poliisi joka nostaa metakan, mutta viis hänestä. Ei se ilmakaan pölyistä ole.
Ottakoot kieltäjä yhteyttä poliisiin ja oikeuslaitokseen jos huvittaa, noin muuten voi painua helvettiin mielipiteittensä kanssa
Taitaa mennä "asiattoman oleskelun" piikkiin varastotiloissa nukkuminen.
Ei sellaista ole missään kielletty. Jos et välitä mitä naapurit sinusta ajattelevat niin miksei. Jos sinun on mahdollista mennä metsään telttailemaan niin se voisi olla ehkä kuitenkin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä "asiattoman oleskelun" piikkiin varastotiloissa nukkuminen.
Kai sitä omassa kopissaan saa olla?
Kaverini nukkuu kellarissaan kesät kun kämpässä yli 30 astetta lämmintä :D
Piristystä poliiseille ;-) Kaikki autot huomio Kaikki autot huomio Asukas havaittu kellarikomerossaan!
Ei kai siellä kopeilla kukaan keskellä yötä käy eli siitä vaan. Jos joku tuleekin urputtamaan, niin sano aikoneesi vain testata patjaa mutta simahtaneesi vahingossa.
Kopissa saa säilyttää sängyn, peitot, tyynyt. Kopissa saa oleskella ympäri vuorokauden. Kellarikomerossa ei ole aikarajoitteita. Sääntöpellet voivat mennä hukuttautumaan.
Kuinka lihava oikein olet kun et kestä hellettä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lihava oikein olet kun et kestä hellettä?
Ikävää että sinä olet olemassa ;-(
Kai siellä voi väliaikaisesti nukkua mutta onko se nyt järkevää.
Nuku mieluummin parvekkeella, olen nukkunut monet kesät.