Mikropizza jäi huoneenlämpöön 4 tunniksi.. Voiko syödä?
Kommentit (13)
Kannattaako 0,6 € takia ottaa riski?
Olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon jo monet kerrat jos ruokaan noin herkästi kuolisi.
Voi syödä. Voihan itseään ampua myös haulikolla päähän. Ns kaikkea voi, mutta kannattaako, se on eriasia.
Vierailija kirjoitti:
Voi syödä. Voihan itseään ampua myös haulikolla päähän. Ns kaikkea voi, mutta kannattaako, se on eriasia.
Kaikki sienet on syötäviä... ainakin kerran
No etkös sä sen mikroon/uuniinkin pistäisi? Kuumempi niissä on
Kuumennus tuhoaa alkavaa bakteerikasvustoa.
Kunnon kuumennus niin kaikki hyvin. Jos sattuis tulemaan ruokamyrkytys niin siitä saa samalla nopeen laihdutuskuurin samalla. Tämä riski on suurempi jos sulla on tonnikalapitsa, muuten siis kyllä itse uskaltaisin syödä kunnon kuumennuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon jo monet kerrat jos ruokaan noin herkästi kuolisi.
Nimenomaan, kannattanee koettaa muistaa mitä ruokaa syötiin talvella entisaikaan.... syksyllä kerättyä ja säiliöinti hieman paremmin kun tuo pitsa. Lisäksi pitsat muutenkin täynnä säilöntäaineita että lienee syötävä edelleen viikonkin jälkeen ku maannu pöydällä auringossa. Ehkä vähän kuiva, mutta elämäkin on. Juo kaljaa päälle.
En edes ajattelisi koko asiaa sekuntia kauempaa. Lämmittäisin pizzan ja söisin pois.
Nyt on kuuma, myös sisällä. Itse olen todella tarkka kylmätuotteista enkä näillä keleillä enää söisi. Moni saattaa olla toista mieltä.