Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän puhuva mies

Vierailija
19.07.2018 |

Mitä mieltä ootte tällaisesta, että mies ei paljon juttele mulle tai ole kiinnostunut mun elämästä ja ajatuksista? Kun mennään terassille, en saa keskustelua syntymään. Sitten kun sen kaverit saapuu, mies piristyy ja juttua löytyy ihmeestikin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö kuule, että on hel*vetin vaikea olla älykkäästi mitään mieltä asiasta tuntematta miestä. Kaikki eivät ole lörppöjä ja etenkin uusi seura jännittää monia. Voi kestää vuosia päästä samalle aaltopituudelle.

Mutta jos haluat perus palstamielipiteen, niin jätä se tuppisuu sika!

Vierailija
2/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun eksältä. Hän ei muuttunut siitä mihinkään, ihan sama kuinka elin omaa elämääni ja tein tahollani erilaisia asioita ja harrastuksia, häntä se ei kiinnostanut. Koskaan. Yhtään mikään mikä liittyi minuun. Jostain hänen saavutuksistaan hän saattoi alkaa vähän juttelemaan.

Onneksi erottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin puhuu muille, on se narsisti joka pitää sua itsestäänselvyytenä. Sille se on tietoista kiusaamista, kun tietää että haluat sen huomiota.

Sinun täytyy kasvattaa omaa itseluottamustasi. Eikä tuohon mieheen kannata luottaa, vaikka se mitä ****unpuutteessa lirkuttaisi.

Vaikuttaa siltä että sinulla on jotain ulkoista, minkä se kokee sopivan itsensä jatkeeksi.

Vierailija
4/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten sellainen mies joka on kovasti kiinnostunut naisen asioista ja tykkää puhua niistä mutta omasssa elämässä ei tapahdu niin paljon asioita että niistä tulisi puhuttua?

Vierailija
5/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en paljoa puhu kun mietin koko ajan missä asennossa mä poksauttasin sun pillun hanipupu.

Vierailija
6/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut, ettei eräs mies ole minusta kiinnostunut (minä olen hänestä), koska ei ole kysynyt minulta koskaan mitään henkilökohtaista, vaikka tilaisuus on ollutkin. Työkuvioista tiedämme toisemme. Muuten kyllä katselee pitkään ja hakeutuu liki, mutta tuo käytös on mielestäni erikoista.

Vierailija
7/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itsekin päättelen, ettei seuraani sitten kaivata, mutta kun häivyn niin jo alkaa laulaa kuinka rakastaa ja oon tärkeä. En ymmärrä.

Ap

Vierailija
8/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä