Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä psori-potilas, missä kunnossa ihosi on nyt?

Vierailija
19.07.2018 |

Aurinko paistaa ja parantaa, kun ollaan ulkona!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen atoopikko, mutta toisin kuin väitetään ihoni on aina huono auringossa. Punainen läikikäs ja hilseilee. Vanhatkin ihottuma-alueet alkavat hohtaa punaisina.

Vierailija
2/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko tosiaan parantaa. Iho on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko tosiaan parantaa. Iho on ihan ok.

Juuri näin. Valohoitoa ja D vitamiinia auringosta!

Vierailija
4/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoripotilaan kannattaa keskittyä suoliston bakteeristoon https://www.nature.com/articles/s41598-018-22125-y

Vierailija
5/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni ei ole koskaan ollut kovin pahana. Tällä hetkellä se on kutiamaton, en tarvitse lääkitystä, hilseilee ja punoittaa paikoitellen vähän. Hoidan ruokavaliolla. Suojaan ihon hyvin auringolta, koska olen melko helposti palavaa tyyppiä.  Altistan itseäni auringolle vain vähäksi aikaa.  UV 5-6 ollessa viihdyn mieluummin varjossa ja käytän 30-50 UV-suojaa.

todettu psori

Vierailija
6/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psori ja atopia eivät ole suolistosairauksia. Muuten sitä olisi vain tietyn ruokavalion omaavilla. Ruokavalio ei ole se lääke. Toki huono ruokavalio pahentaa muidenkin ihmisten eikä vain sairaiden ihoa. 

Ylimielistä vieläpä suhtautua asioihin niin että minä tiedän paremmin sairaiden puolesta. Jokaisella on omat asteensa vaivasta eikä lääketiede todellakaan osaa parantaa näitä vaivoja siksi myös ruokavalio on kaukaa haettu parannus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi