Millaisia roolileikkejä leikitte makuuhuoneessa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Iso Paha Susi ja mies pieni ”punahilkka”. Sitten syön sen suuhuni!
Ettei vaan olis munahilkka.
Muistan lapsena käyneeni erään kaverin luona pelaamassa nintendoa. Sen pariskunnan seinällä oli ruoska.
Leikitään, että ollaan molemmat karhuja kylmänä syysyönä ja aletaan kuorsaamaan.
Mun mies on noita-akka ja mä oon rölli.
Vierailija kirjoitti:
Muistan lapsena käyneeni erään kaverin luona pelaamassa nintendoa. Sen pariskunnan seinällä oli ruoska.
Eiihän siinä mitään pahaa ole jos on ihan sinut sen puolen kanssa. Toki pakko myöntää että jotakin tällaista osasin odottaakin.
Mun vaimo laittaa itsensä äitini näköiseksi ja minä hänen isänsä näköiseksi.
Sitomisleikkejä ja kevyttä piiskaamista ja läpsimistä ollaan kokeiltu. Sekä "koomapotilasseksiä", missä toinen vaan makaa silmät kiinni ja toinen tekee sille mitä lystää. Kumminkin päin ollaan tehty tätä. Ja ollaan otettu seksikkäitä valokuvia ja videoita meidän sänkypuuhista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiihän siinä mitään pahaa ole jos on ihan sinut sen puolen kanssa. Toki pakko myöntää että jotakin tällaista osasin odottaakin.
Kaverii oli kyllä aika virtuoosi koulusssa. Keskiarvo liiteli 9-10 välillä. Ei mitenkään pilalle kasvatettu kakara.
En tiedä lasketaanko se että viime viikolla poliisin asussa laitoin mieheni käsiraudoil sänkyyn kii ja peitin silmätki ja sit tein kaikkea..
Mario Bros ja emäntä yrittää löytää Tatin. Toisinaan My Little Ponya variaatioina.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo laittaa itsensä äitini näköiseksi ja minä hänen isänsä näköiseksi.
Ja sitten laitat vaimoa voimakkaasti kunnes hän alkaa näyttämään mummoltaan.
Eksän kanssa leikittiin joskus kotiin tullessa hissipoikaa ja matkustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hissipoika nuorempi ? Meillä opettaja ja oppilas.
Ei mitään roolileikkejä makuuhuoneessa. Be eivät tuo meille lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hissipoika nuorempi ? Meillä opettaja ja oppilas.
Enp tullut ajatelleeksi mutta nyt kun kysyt niin oli kyllä 4v nuorempi.
Minä olen Iso Paha Susi ja mies pieni ”punahilkka”. Sitten syön sen suuhuni!