Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kaunis tyttö Lidlissä

Vierailija
18.07.2018 |

Olisi tehnyt mieli sanoa moi, mutta mielestäni hän näytti korkeintaan 20-vuotiaalta. Itse olen kuitenkin 37. Toisaalta vaikutti siltä, ettei hän olisi moikkauksestani varsinaisesti pahastunut, paitsi ehkä jos olisi tiennyt ikäni etukäteen.

Joo eli sellainen jännä tarina. Olen muuten paras kaikessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhäkö olet, kun liiterissä asioit? Olisit ehkä voinut herättää kiinnostuksen, jos olisit astunut Ferrarista ulos sen sijaan, että kurvasit kaupan pihaan 10 vuotta vanhalla naisten pyörällä.

Vierailija
2/6 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhäkö olet, kun liiterissä asioit? Olisit ehkä voinut herättää kiinnostuksen, jos olisit astunut Ferrarista ulos sen sijaan, että kurvasit kaupan pihaan 10 vuotta vanhalla naisten pyörällä.

Vai että semmonen gold digger.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan moikannut! Mullekin on tultu juttelemaan bussipysäkillä, kirjastossa, kaupassa (Siwa!), töissäkin päivällä yksi yritti iskeä, vaikka oli muuta henkilökuntaa ympärillä. Mä otan nuo vaan hymyillen vastaan, mutta kuka tietää, joskus voi tulla se oikea! Rohkeasti vaan! Mä voin olla se sun nätti tyttö, mistä tiedät?

Vierailija
4/6 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ja 37 on oikein sopiva ikäpari

N22

Vierailija
5/6 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi mieleen muutama vuosi sitten rautatiesaemalla eräs kaunis tyttö. Nyt tajusin, että hän on bloggaaja.

Vierailija
6/6 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro .... ja sit sä heräsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän