onko joku niin tyhmä että katsoo kesähelteellä televisiota?
sama oliko ilta tai päivä mutta eihnä helteellä kukaan terve jaksa katsoa tvtä ellei ole täysin masis
Kommentit (14)
Varmaan monet fiksut vanhukset katsoo nyt telkkaria. Sä se tyhmä olet.
Selvä juttu. Kerrotko vielä, että miten ilman lämpötila vaikuttaa tv:n katseluun? Oisko pakkanen parempi tv:n katselu ilma?
Nimenomaan katson jännäreitä, pelaan pelejä, luen kirjoja päivällä helteellä. Aamuyöstä teen pitkiä lenkkejä, kun vielä on vähän "viileämpää" Rannat ja auringonpalvonta ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan katson jännäreitä, pelaan pelejä, luen kirjoja päivällä helteellä. Aamuyöstä teen pitkiä lenkkejä, kun vielä on vähän "viileämpää" Rannat ja auringonpalvonta ei kiinnosta.
Sen verran vielä lisään, että kun helteellä ei muuta jaksa tehdä. Normilämpötiloissa ole toki aktiivisempi. sama.
Pistän paremmaksi: olen töissä, enkä viitsi lähteä pois, kun ulkona on liian kuuma.
SamShomal kirjoitti:
sama oliko ilta tai päivä mutta eihnä helteellä kukaan terve jaksa katsoa tvtä ellei ole täysin masis
ei kukaan terve ellei ole masis.. voi mikä logiikan ihmelapsi!
Ei led ym.uudemmat tv :t lämmitä kuten plasma tai putki joten helteelläkin voi huoletta tuijotella.
Mä oon just niin tyhmä, että just töllötin telkkaria lähes neljä tuntia.
Tää tyhmä on vielä lomalla ja hellettä piisaa, kuten sarjamaratoneja. Parasta!
Ysin jälkeen olen iltaisin lenkkeillyt kliran kanssa. Lystiä. <3
Katselen päivisin televisiota tai selaan nettiä, muuta ei jaksa päivällä. Toki myös luen kirjoja. Käyn aamuvarhaisella pyörälenkillä ja puuhailen jotain ulkona. Illalla taas ulkona puuhailua.
tekee sitä mistä itse nauttii? kaikki ei nauti auringossa käräyttelystä, joillain on herkkä iho
SamShomal kirjoitti:
Ei jaksa katsoa tv:tä , mutta kun sen aukaisee niin ohjelmia kyllä jaksaa katsoa .
Jaa, onko siinä nyt sitten suurikin ero katsooko telkkaria, vai roikkuuko netissä?