Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko meistä kaikista vanhempana sellaisia, että veden juominen tuntuu kidutukselta?

Vierailija
18.07.2018 |

Hieman epäilen tätä asiaa. Tämän hetken vanhukset ovat eläneet aikaa, jolloin janoon juotiin maitoa, piimää, limonadia, itse tehtyjä ja ostettuja mehua yms.

Itse olen sukupolvea, joka en milloinkaan osta limonadia, juon aina vettä. Veden juominen, vaikka lämpimän, hiukan pahanmakuisen jne, ei ole minulle minkäänlainen ongelma.

Väitän, ettei minusta vanhuksenakaan tule sellaista, joka ei suostu juomaan vettä.

Toisaalta, onhan meillä paljon nuorisoa, jotka litkii ainoastaan limuja, samaten keski-ikäisiä "fitness-ihmisiä" smoothieineen hahahaha

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Vaikka ei sitä koskaan tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi Maxilla ja energiajuomilla nuoriso elää. Ja vastustavat kaksinaamaisesti pulloveden ostamista kaupasta. Ikään kuin se Pepsi Max olisi mitään muuta kuin janoon ostettua pullotettua vettä, johon on lisätty terveydelle haitallisia aineita.

Vierailija
4/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.

Vierailija
5/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tämän hetken vanhukset ovat paljon limonadeja juoneet, mehuja kylläkin.

Vierailija
6/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaljaa ja olutta tai pilsneriä ovat juoneet varsinkin 50-luvulla työelämässä ollet miehet.

Vierailija
7/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä vanhusten kanssa ja ihmettelen aina, miksi ne ei juo vettä. Ei mikään maito tai sokerimehu nesteytä kroppaa niin hyvin, kun vesi. Aina, kun vettä heille tarjoaa, niin ehkä 1/16 asukkaasta suostuu sitä juomaan. Ja itse en juo, muuta kuin vettä. Ehkä kerran kuussa innostun ja juon lasillisen mehua tai limpparia.

Vierailija
8/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana me kaikki alamme tykätä kaaliruoista, näkkileivästä ja maitojäätelöstä. Tässä on puolet totta. Ensimmäisen olen jo huomannut itsessäni.

Vierailija
9/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon töissä vanhusten kanssa ja ihmettelen aina, miksi ne ei juo vettä. Ei mikään maito tai sokerimehu nesteytä kroppaa niin hyvin, kun vesi. Aina, kun vettä heille tarjoaa, niin ehkä 1/16 asukkaasta suostuu sitä juomaan. Ja itse en juo, muuta kuin vettä. Ehkä kerran kuussa innostun ja juon lasillisen mehua tai limpparia.

sinä sinä sinä

Vierailija
10/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään veden juomisesta. Omalla paikkakunnalla on tosi hyvä vesijohtovesi. Sitä en tiedä, käykö minulle niin, että en enää tunne janon tunnetta tai en huomaa sitä. Samoin jos liikkuminen menee hankalaksi, niin juominen jää, kun vessareissuja yrittää harventaa.

Vierailija
11/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman epäilen tätä asiaa. Tämän hetken vanhukset ovat eläneet aikaa, jolloin janoon juotiin maitoa, piimää, limonadia, itse tehtyjä ja ostettuja mehua yms.

Itse olen sukupolvea, joka en milloinkaan osta limonadia, juon aina vettä. Veden juominen, vaikka lämpimän, hiukan pahanmakuisen jne, ei ole minulle minkäänlainen ongelma.

Väitän, ettei minusta vanhuksenakaan tule sellaista, joka ei suostu juomaan vettä.

Toisaalta, onhan meillä paljon nuorisoa, jotka litkii ainoastaan limuja, samaten keski-ikäisiä "fitness-ihmisiä" smoothieineen hahahaha

Olen 40-vuotias kuntosaliharrastaja ja juon jano- ja ruokajuomana pelkästään vettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän