Suomi on varas ja murhaaja
Mitä mieltä itse olet? Liitin kyselyn aiheeseen.
Artikkelin voi lukea täältä:
http://lentonenhenri.puheenvuoro.uusisuomi.fi/258360-pullamossosukupolvi
Kommentit (11)
https://www.nutrex-hawaii.com/blogs/learn/where-does-spirulina-come-from
Jaa, että spriluninalla Henri voi tukea suomalaista innovaatiota. Onnea vaan jatkoon, mutta ehkä kannattaisi tukea niitä suomalaisia innovaatioita.
Äitisi oli varas ja murhaaja kun sua teki.
Joku itseopiskellut sekopäähih hulihan sen tietää joo....
Eräs mies tuli kysymään Jeesukselta: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tehdä, jotta saisin iankaikkisen elämän?"
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sinä minulta hyvästä kyselet? On vain yksi, joka on hyvä. Jos haluat päästä sisälle elämään, noudata käskyjä."
"Mitä käskyjä?" mies kysyi. "Näitä", vastasi Jeesus, "älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
"Kaikkia niitä olen noudattanut", sanoi nuorukainen, "mitä vielä puuttuu?"
Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua."
Mutta kun nuorukainen kuuli nämä sanat, hän lähti surullisena pois, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Totisesti: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
Minä sanon teille: helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
Yksikään palvelija ei voi palvella kahta herraa.
Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän on liittynyt toiseen, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa."
Uskovaiset kuulivat kaiken tämän. He olivat rahanahneita, ja niinpä he ivailivat Jeesusta.
Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys.
Mitä ko aiheeseen tulee, Suomi on ehkä paras maa maailmassa. Parantamisen varaa löytyy aina, mutta hyvin on hommat hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ko aiheeseen tulee, Suomi on ehkä paras maa maailmassa. Parantamisen varaa löytyy aina, mutta hyvin on hommat hoidossa.
Kerrotko mulle, miksi sun mielestä Suomen rahan on oikein olla arvokkaampaa, kuin Kiinan? Tai yleensäkään, miksi mm. kiinalaiset tekee orjatyötä suomalaisille mm. kännykät ja elektroniikat?
Eli kyseessä ei ollutkaan mikään muu, kuin mielipide jonka esitit faktana. Selvä!
Tällainen tuli lisättyä artikkeliin.
Eiköhän faktat puhu puolestaan onko Suomi "maailman paras maa".
"Suomen valkuaisomavaraisuus täydennysvalkuaisen osalta on vain 15 %.
Suomeen tuotiin vuonna 2013 lähes 200 miljoonan euron arvosta soijaa, rypsiä ja rapsia.
Merkittävin osa menee rehukäyttöön.
Valkuaisomavaraisuudella tarkoitetaan sitä, kuinka paljon Suomessa tarvittavasta valkuaisesta on kotimaista alkuperää. "
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/143039/Lahti_Anssi.pdf?se…
Jeesus haluaa että tuemme kapitalisteja