Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen turhat lupaukset

Vierailija
18.07.2018 |

Erosin jonkinaikaa sitten miehestäni ja lasteni isästä, koska mies ei koskaan jaksanut tehdä meidän (minun ja lasten) kanssa mitään eikä suhteessa ollut mitään muutakaan positiivista. Mies loukkasi ja vähätteli kaikkea mitä tein. (En avaudu tästä enempää koska se ei liity enempää asiaan). No löysin sitten uuden miehen aika pian eronjälken ja se on auttanut minua, tukenut, pitänyt hyvänä. Molemmilla on vahvoja tunteita toisiamme kohtaan. Voisin kuvitella meidät vielä monen vuodenpäästä onnellisina. Tämä mies on niin erilainen kuin exäni. Kuitenkin yksi outo puoli on tullut esille tässä "suhteen" aikana. Mies lupailee kaikkea ihanaa, mutta kun aika koittaa niin mitään sanomatta keksiikin toisen tekemisen ja kaikki mitä olen odottanut meneekin hukkaan. Esim. Eilen mies pyysi minua mukaansa kun käy tänään työnsä puolesta parinsadan kilsanpäässä hakemassa tavaraa ja olisimme samalla käyneet uimassa ja syömässä jossain ja piti tulla ihana reissu. Odotin sitä, järkkäsin lapsille hoitajan ja kaiken muun. Noh äsken mies soitti ja sanoi että lopettaa työt neljältä ja pyysi minua hänen luo. Olin ihan ihmeissään että mitäs tämä on.. en kehdannut kysyä tai suuttua kun odotan sanooko illalla syyksi mitään. Näitä juttuja on enemmänkin, ei maailmaa kaatavia mutta pistää miettimään voiko miehen kanssa tulla mitään jos pieniäkin lupauksia ei pidä.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että miksi lupailet kaiken näköistä ja sitten et pidäkkään lupausta. Veikkaan että ei hyvä seuraa, sori vaan.

Vierailija
2/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varuillasi, outoa käytöstä! Ota asia puheeksi ja kerro että asiat on tapana toteuttaa kuten on sovittu. Tuo aiheuttaa jatkuvaa epävarmuutta. Minun mieheni on taas aivan päinvastainen, se mitä sanoo niin pitää. En muuta kestäisikään. Toki inhimillisiä muutoksia voi kaikille tulla se on asia erikseen. Mutta tuo kertomasi ei ole sitä vaan jotain muura outoutta, salaileeko jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, miesvihaketju! Nyt lynkataan!

Vierailija
4/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa asiasta.

Vierailija
5/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastari suhde, taidat olla ohutnahkainen narsisti. Lue lisää aiheesta...

Vierailija
6/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on semmonen haaveilija. haaveilee ja lupailee muttei jaksa toteuttaa. jos joku tinkaa että mitäs nyt niin keksii tekosyitä tai loukkaantuu tai välttelee aihetta.

sinä taidat olla hänelle sopiva mahdollistaja jos et kysy tai vaadi. vakka ja kansi ja sillai. vähän niinkuin juopot tarvii mahdollistajan niin haaveilijat myös. ei voi haaveilla jos ei joku muu hoida hommia. haaveilu myös pilaantuu jos joku tiuvastaa että mikäs oli ja mites meni.

mun yksi kaveri on tällanen, itsekäs liitelijä. myös puolison piti olla sellainen että jalat alta ja uuh romantiikkaa ja kipinöitä ja sitten valitti minulle kun kahden viikon jälkeen ei enää kipinöinytkään, siis hänen mielestä.

kun se teki seitsemännen kerran "oharit" tai suunnitelman muutoksen - näissä mm _hänen_ muuttoapua, _hänen_ kuskaamista sinne tänne ym - niin pistin älä vastaa-listalle. ei jaksa. jos oisi tommonen puoliso niin kyllä riipisi.

Vierailija
7/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run baby, Run !!!

Olet löytänyt ihanan narskun :D

Vierailija
8/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään miesviha ketju. Haluaisin vain kuulla muidenkin mielipiteitä että onko tämä hälyttävää?

Mies on muuten rehellinen ja puhuu ihan kaikesta ja sillekkin on helppo puhua.

Juttelen asiasta illalla jos ei itse ota asiaa puheeksi.

Ap

Vierailija
9/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä trollit on aina näin väsyneitä?

Vierailija
10/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitä tavaraa ei tarvinutkaan hakea, niin olisiko miehen pitänyt silti tehdä se 200km:n reissu bensakuluineen helteessä, koska siitä oli jo puhetta? :D Tavaranhakureissu peruuntui ja mies pääsi aikaisemmin töistä, edessä ihana koti-ilta kahden kesken. En nyt ihan tajua mikä tuossa oli niin kamalaa :D 

Vierailija
11/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kehtaa itse puhua asiasta kun pelkäät että toinen suuttuu, niin kyllä on silloin omassa käytöksessäsikin "vikaa". Ihan asiallisesti voi siinä puhelun yhteydessä ihmetellä että mitä niille aiemmille suunnitelmille oikein tapahtui, hommasin niiden perusteella jo lapsenvahdinkin jne. Suu auki nainen.

Vierailija
12/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tuollaisia.

Intona suunnitellaan kaikenlaista, ja kun hetki koittaa, lupaukset on unohdettu.

Esim. Olimme sopineet menevämme yhden kaverin luo Tampereelle tiettynä päivänä. Matkaa oli parisataa kilsaa. Kun soitimme tarkempaa aikaa, ilmeni, että hän olikin mennyt Helsinkiin!

Toinen: Olin sopinut puolitutun kanssa, että mennään viikoksi ratsastusleirille. Oli määrä mennä hänen autollaan ja asua samassa huoneessa. Kun soittelin leiripaikkaan jotain yksityiskohtaa, ilmeni, että tuttuni oli perunut osallistumisensa monta päivää sitten. Mulle ei kertonut mitään.

Kuulostaako tutulta?

Henk. koht. arvostan luottamusta. Pidän sitä ihmissuhteiden perustana. Epäluotettavia en arvosta, koska heidän kanssaan tulee pettymyksiä ja ikäviä yllätyksiä.

Ei aavistusta mistä epäluotettavuus johtuu.

Olin naimisissa pitkään epäluotettavan ihmisen kanssa. Aluksi koetin ymmärtää, puhua, sopia pelisääntöjä. Lopulta totuin, että en voi luottaa. Sit väsyin ja erosin.

Mieti tarkkaan, mitä hyväksyt.

Vierailija
13/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

No jos sitä tavaraa ei tarvinutkaan hakea, niin olisiko miehen pitänyt silti tehdä se 200km:n reissu bensakuluineen helteessä, koska siitä oli jo puhetta? :D Tavaranhakureissu peruuntui ja mies pääsi aikaisemmin töistä, edessä ihana koti-ilta kahden kesken. En nyt ihan tajua mikä tuossa oli niin kamalaa :D 

Jos omasta päästäsi keksit että miehellä ei enää ollutkaan tarvetta hakea sitä tavaraa, niin onko ihmekään jos et tajua miksi tämä ihmetyttää muita. Kannattaa perustaa mielipiteet ennemmin faktoihin kuin omiin oletuksiin, niin pysyy paremmin keskustelussakin kärryillä.

-ohis

Vierailija
14/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että herra suutahtaa pahemman kerran jos hänen käytöksestään ja varsinkin tekemättäjättämisestään aletaan penäämään ja kritisoimaan... lähde ap hyvän sään aikana. Oletko varma että on niin ihana ja rehellinen? Vai paras valehtelija jonka olet ikinä nähnyt.

Vierailija
15/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Se, että normaali ihminen kertoisi, että tämä keikka nyt peruuntui ja ehdottaisi vasta sen jälkeen sitten vaihtoehtoista tekemistä.omituista, ettei peruuntuneita juttua mitenkään selitetä. Kuka tahansa ymmärtää, että suunnitelmat joskus muuttuvat. Jätä se sika.

Vierailija
16/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistille laastaria kaipaava on oikein jackpot. Pidä varasi, narsistin kanssa on vain yksi tie ja se on h*lvetti.

Keskity nyt lapsiin. Selviät kyllä ilman k*rpää, keskity oleelliseen eli lapsiin.

Vierailija
17/17 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa.

Suunnitelmiin voi tulla muutoksia.

Mutta niistä pitää ilmoittaa sille toiselle, tietenkin!

Ja heti kun muutoksesta tietää.

Mulla oli yksi kaveri, joka sopi tapaamisia, ja unohti sopimukset. Eräänlainen hetken lapsi.

Kerran sanoin suoraan, että en pidä siitä, että varaan sulle tietyn illan ja kieltäydyn muista menoista, ja sit sä et pidäkään sopimusta.

Hän myönsi, että muutkin olivat sanoneet samaa, joten se kyllä piti paikkansa.

Hän korjasi käytöstään, ja kaveruutemme säilyi ja parani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi