Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolehtikaa lemmikkien viilennyksestä näillä helteillä!

Vierailija
18.07.2018 |

Kissa tai koira ei voi itse mennä suihkuun tai muutoin auttaa oloaan muutoin kuin varjossa makaamalla, mikä ei näillä helteillä paljoa auta. Omistajan on siis huolehdittava lemmikkinsä hyvinvoinnista.
Vettä täytyy tietysti olla koko ajan saatavilla, mutta eläimen oloa voi helpottaa myös kastelemalla (myös kissa voi pitää tästä helteellä), laittamalla pakkasessa ollut pyyhe makuualustaksi tai eläimen päälle, tai kylmäpullo tai vihannespussi pakkasesta makuualustan alle. Kannattaa kokeilla eri keinoja.
Oppitunti ohi!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Jeesus sinulle tästäkin oppitunnista.

Vierailija
2/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, Jeesus sinulle tästäkin oppitunnista.

Ole hyvä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissalla toimii parhaiten kastelu. Vettä astiaan ja kädellä sivelen turkkiin.

Yleensä tuo kissa inhoaa vettä.

Vierailija
4/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mun kissalla. lisäksi "hieron" sitä monta kertaa päivässä kostella(ei kylmällä) pyyhkellä niin että turkki kastuu ja se on mielissään. Nyt se nukkuu pyykkikorissa jonka pohjalla on kostea pyyhe jonka alla pyyhkeeseen kääritty kylmäkalle ja tuuletin puhaltaa.Ilmastointilaitteen ostaisin jos jostain saisi

Vierailija
5/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodusta riippuu myös tuo kuumuuden kesto, joten heti on turha alkaa sättiä niitä koiran kanssa ulkoilevia, maastossa on hyvä lenkkeillä, kunhan nesteytys on kunnossa.

Vierailija
6/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on musta koira, joka ei varjossa viihdy. Pakko mennä makaileen aurinkoisimmalle paikalle.

Vierailija
7/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajettiin koiralta vastasta karvat pois, on tykännyt

Vierailija
9/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat autoon ja ikkunat kiinni kun on niin kuuma ulkona.

Vierailija
11/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun cooni käy lattialla kieriskelemässä, kun olen käynyt kylmässä suihkussa.

Vierailija
12/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä märkä keittiöpyyhe on mun kissalla auttanut. Se vielä kiinni pyykkipojalla kaulasta ja kissa tassuttelee kun mikäkin viittasankari asunnossa. Muuten vaan makaisi lötkönä pitkin asuntoa.

Vierailija
13/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä märkä keittiöpyyhe on mun kissalla auttanut. Se vielä kiinni pyykkipojalla kaulasta ja kissa tassuttelee kun mikäkin viittasankari asunnossa. Muuten vaan makaisi lötkönä pitkin asuntoa.

Siis että mitä? Kissan turkissa kiinni keittiöpyyhe pyykkipojalla?

Vierailija
14/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan vähän kissasta kiinni, miten tuohon helteeseen suhtautuu. Meidän kisu joka yleensä tahtoo vain myöhään illalla ulkoilemaan, on nyt muutaman päivän mankunut pitkin päivää lenkille. Kuuma ei tunnu haittaavaan pihalla, vaikka sisällä olisi viileämpää, mutta asfalttikadulle ei tahdo mennä. Asfaltti lienee liian kuumaa.

Häntä vispaa pihaistutusten seasta, kun tämä vahtii jotain myyränkoloa.

Vierailija
15/15 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kissoilla on huono janontunne eikä välttämättä tajua juoda tarpeeksi. Riittävä nesteytys kannattaa siis hoitaa ruoan mukana tai antaa vettä lääkeruiskulla suoraan suuhun, jatkuvasti tarjolla olevan veden lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi