Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola on ilkeä

Vierailija
18.07.2018 |

Miten voikaan ihminen olla oikeesti noin ilkeä kuin Maria Veitola on. Piilov*ttuilee muille ihmisille jatkuvasti vaikka yrittääkin esittää suvaitsevaista ja avarakatseista ihmistä. Hyvä esimerkki on se, kun hän aikoinaan haastatteli Tukiaisia ja voi luoja miten halveksiva hän heitä kohtaan oli. Ei mikään ihme, että hän on saanut niin paljon vihaajia. Vaikka kuinka yrittäisi brändätä itsensä "suvaitsevaiseksi" niin ei hän sellainen kyllä ole, halveksii kaikkea sitä mitä hän ei ole eikä suvaitse ketään "epäsuvakkeja". Huoh mikä tyyppi.

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliin lässyttää lapsenäänellä.

Just. Aikoinaan kuuntelin Radio Helsinkiä, ja kanava kääntyi kiireen vilkkaa, kun Maria alkoi lukea Bernardia ja Biancaa, siis luki ääneen lasten kirjoja sillä mukasöpöllä lapsiäänellä. Joka lähetyksessä! Ja soitteli jotain vauvojen kehtolaulumusaa, pimpeli pom ja ihkuu hei.

Vierailija
122/203 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök koko"akka".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Veitolasta.Ei hän Minusta ole ilkeä.sitäpaitsi vierailun isäntä/emäntä ovat itse hänet yökyläilyyn hyväksyneet ja varmasti tuntevat ohjelman ja tietävät millainen Veitola on.

Vierailija
124/203 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Iholla-sarjassa ollut Laura Friman on kai Veitolan hyvä ystävä. Kuin paita ja peppu.

Tässä on kaksi niin kaikella tapaa keskinkertaista talleroa, että oksat pois. Tämä vastenmielinen aika nostaa esiin tällaisia, jotka eivät oikeastaan ole hyviä yhtään missään, vaan tekevät keskinkertaista viihdettä puolivillaisista aiheista, jolla ei ole mitään merkitystä ja josta ei jää tähän maailmaan yhtään mitään merkityksellistä, vain egopatsastelua ja jargonia.

Mutta tällaista saadaan, kun vähään tyydytään. Ja sitten muka-feministit pääsevät taas vaahtoamaan, kuinka naiset vähättelevät toisiaan. No, minä olen nainen ja feministi ja tätä mieltä olen näistä. Olisi paljon älykkäitä ja taitavia naisia, jotka ansaitsisivat palstatilan ja käyttäisivät paremmin julkisuuden. Ja kyllä, olen lukenut heidän tekstejään ja yritin kuunnella molempien kirjoja, kamalaa kuraa.

Onneksi voi valita ja jään toivomaan aikaa parempaa.

Vierailija
125/203 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän Veitolasta.Ei hän Minusta ole ilkeä.sitäpaitsi vierailun isäntä/emäntä ovat itse hänet yökyläilyyn hyväksyneet ja varmasti tuntevat ohjelman ja tietävät millainen Veitola on.

Hän on ihan selvästi kertonut ettei hyväks y lähelläkään kaikkea . Kuten esim. kotiäitejä,ihmisiä, jotka esim ovat konservatiiveja, jne

Pyydäpä häntä hyvksymään, että joku uskovainen ei tajua homokulttuuria. Ei ikinä onnistuisi.

Vierailija
126/203 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K a m m o t t a v a

Vierailija
127/203 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola on vähän liian itsevarma tai näyttelee sitä. Luultavasti ongelmia itsensä kanssa. Edes tuossa iässä ei osaa käyttäytyä, ei asettua muiden asemaan. Narsisti, kropaltaan lauta. Enpä jää kaipaamaan, jos ja kun häipyy.

Saatan olla kalkkis, olen Veitolan ikäluokkaa ja muistan lapsuudestani/nuoruudesta Mirja Pyykön haastatteluohjelmat. Ikävä sellaista aikuisuutta ja kypsyyttä tv-ruudussa. Olisi edes yksi tuollainen kypsä nainen näiden nokkelien ja coolien mediavaikuttajien vaistapainona. 

Vierailija
128/203 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Nykänen Veitolan kynsittävänä

Ilkeäää

Jättäisivät jo Matin rauhaan

Kaikki jo tietävät Matin ongelmat, niitä turha enää kaivaa

Vierailija
129/203 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapa millä mielisteli Maisa Torppaa!  Siinä kohtaa meni maku, yök.

"Maisa Torpan rikosepäilyn rajut yksityiskohdat: silpoi lapsen lelut ja vaatteet puukolla"

https://www.seiska.fi/rikos/maisa-torpan-rikosepailyn-rajut-yksityiskoh…

Vierailija
130/203 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitola on vähän liian itsevarma tai näyttelee sitä. Luultavasti ongelmia itsensä kanssa. Edes tuossa iässä ei osaa käyttäytyä, ei asettua muiden asemaan. Narsisti, kropaltaan lauta. Enpä jää kaipaamaan, jos ja kun häipyy.

Saatan olla kalkkis, olen Veitolan ikäluokkaa ja muistan lapsuudestani/nuoruudesta Mirja Pyykön haastatteluohjelmat. Ikävä sellaista aikuisuutta ja kypsyyttä tv-ruudussa. Olisi edes yksi tuollainen kypsä nainen näiden nokkelien ja coolien mediavaikuttajien vaistapainona. 

Minäkin tykkäisin enemmän asiallisista ihmisistä telkkarissa, eikä mistään toiseen suuntaan mielistelevistä ja toiseen suuntaan pyllistelevistä trendipelletyylisistä.

Vierailija
131/203 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kävi kerran vittuilemassa Nokian johdolle Nokian tiedotustilaisuudessa, näytettiin uutisissa.

Vierailija
132/203 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaindn tyhjäpää, Uimaharjun "lahja" Suomen tv-maailmalle.

Vierailija
133/203 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hiukan fiilarit tähän Veitolaan siinä vaiheessa kun metsästi jotain shaibaa T Metsäketoa vastaan.

Syytteethän kaatui oikeudessa. Saiko naiset vielä sakot kunnianloukkauksesta?

Ja se Veitolan eka ohjelma "Touhutippa". Itseasiassa maku meni jo vähän silloin.

Vierailija
134/203 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Friman on ihan toista luokkaa kuin Maria Veitola. Maria saa pisteet kotiin.

Vierailija
135/203 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Iholla-sarjassa ollut Laura Friman on kai Veitolan hyvä ystävä. Kuin paita ja peppu.

Tässä on kaksi niin kaikella tapaa keskinkertaista talleroa, että oksat pois. Tämä vastenmielinen aika nostaa esiin tällaisia, jotka eivät oikeastaan ole hyviä yhtään missään, vaan tekevät keskinkertaista viihdettä puolivillaisista aiheista, jolla ei ole mitään merkitystä ja josta ei jää tähän maailmaan yhtään mitään merkityksellistä, vain egopatsastelua ja jargonia.

Mutta tällaista saadaan, kun vähään tyydytään. Ja sitten muka-feministit pääsevät taas vaahtoamaan, kuinka naiset vähättelevät toisiaan. No, minä olen nainen ja feministi ja tätä mieltä olen näistä. Olisi paljon älykkäitä ja taitavia naisia, jotka ansaitsisivat palstatilan ja käyttäisivät paremmin julkisuuden. Ja kyllä, olen lukenut heidän tekstejään ja yritin kuunnella molempien kirjoja, kamalaa kuraa.

Mutta suurin osa ihmisistähän on nimenomaan "keskinkertaisia talleroita", ja massoillehan viihdettä tehdään.

Marginaaliviihteen löytää sitten muualta, kuin kaupallisilta tv-kanavilta ja suosituimpien sometähtien tileiltä.

Vierailija
136/203 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pilkkakirveet luulevat vittuilua älykkyydeksi, vaikka se on vain ilkeyttä. Mutta linja pitää. Ollaan olevinaan niin älykkäitä kun osaa näinkin sohaista kato rivien välistä ja yllättäen, taitavaa

Eihän se sitä tekisi, jos ei pitäisi sitä järkevänä ja fiksuna tapana toimia haastateltaviensa kanssa. 

Empatiakyky on varmaan pyöreä nolla. 

Vierailija
137/203 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä olekin? Ylellähän on aikuisia ja kypsiä haastattelijoita, samoin se Susanne Päivärinta on aikuismainen haastattelija. Jos alat oikeasti lavaamaan läpi kaikki tämän hetken tv-haastattelijat, niin taitaa olla vähemmistöä nuo "nokkelat ja coolit". Hyvä vain, että löytyy moneen makuun!

Vierailija
138/203 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pilkkakirveet luulevat vittuilua älykkyydeksi, vaikka se on vain ilkeyttä. Mutta linja pitää. Ollaan olevinaan niin älykkäitä kun osaa näinkin sohaista kato rivien välistä ja yllättäen, taitavaa

Eihän se sitä tekisi, jos ei pitäisi sitä järkevänä ja fiksuna tapana toimia haastateltaviensa kanssa. 

Ja toiset ne näkee vitttuilua kaikkialla? En ole itse huomannut vittuilua hänen nykyisissä ohjelmissaan, mutta ehkä olet sellainen joka näkee sitä herkästi kaikkialla?

Vierailija
139/203 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta suurin osa ihmisistähän on nimenomaan "keskinkertaisia talleroita", ja massoillehan viihdettä tehdään.

Marginaaliviihteen löytää sitten muualta, kuin kaupallisilta tv-kanavilta ja suosituimpien sometähtien tileiltä.

Mutta se joka on keskiössä, juontaa tai vetää jotain ohjelmaa, ei sen kuulu olla keskinkertainen vaan jollain tapaa karismaattinen, valovoimainen tai johtajatyyppi, jotta ne keskinkertaiset viitsivät sitä "seurata". Starat on näkyvillä ja keskinkertaisten kuuluukin olla laumaa. Jos asetelma kääntyy, että keskinkertainen nostetaan estradille, siinä on jotain vaivaannuttavaa. 

Vierailija
140/203 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toiset ne näkee vitttuilua kaikkialla? En ole itse huomannut vittuilua hänen nykyisissä ohjelmissaan, mutta ehkä olet sellainen joka näkee sitä herkästi kaikkialla?

vittuilua niille, jotka eivät kannata agendaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan