Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa ku saatiin pitkästä aikaa kunnon helteet

Vierailija
18.07.2018 |

Suomen kesä on niin lyhyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helle".. juontuukohan tuo sanasta helvetti?

Vierailija
2/7 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en joutunut kesäksi töihin niin tämmöiset kelit. Helteistä nauttivien kannattaisi sposoroida mua niin kesät olisi oikeasti lämpimiä. En voi sille mitään että säät menee mielialani mukaan. Onnelliseksi tai edes tyytyväiseksi saa lahjoa rahalla, kukalla/lätkällä ja naiset seksillä. Kuten säistä näkee olen aikas tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Ärsyttää vaan kun en ole lomalla ja viikonloput kun voisi ottaa aurinkoa, on tietysti mun tuurilla luvattu vain vesisadetta :( Näin tää aina menee.

Vierailija
4/7 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin kunnon kesä. Tai ainakin muutama viikko. Eihän kesä kauempaa yleensä kestäkään

Vierailija
5/7 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin myös. Pyöräillessä ja touhutessa tulee hiki, pari varapaitaa ja pyyhe laukussa auttavat, hiki valuu, ei anneta sen haitata.

Vierailija
6/7 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mua itkettää kun on niin kuuma.

Vierailija
7/7 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin myös. Pyöräillessä ja touhutessa tulee hiki, pari varapaitaa ja pyyhe laukussa auttavat, hiki valuu, ei anneta sen haitata.

Näillä helteillä touhutessa tulee todella hiki. Muutenkin krapulapanoissa tällä iällä joskus miettii tuleeko orkku vai sydäri? Evvk koska elämää ei ole ilman seksiä.