Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rikkaat elävät?

Köyhä
18.07.2018 |

Rikkaat- siis enemmän kuin keskituloa tienaavat. Kertokaa missä asutte, mitä harrastatte, syötte? Miten pukeudutte, vietätte vapaa-aikaanne? Mitä vain. Haluan kuulla mitä elämä siellä toisessa yhteiskuntaluokassa on. Itse olen 3 lapsen yksinhuoltaja vuokrakerrostalokolmiossa. Enkä ole kateellinen, vaan haluaisin vaan kunnon mielikuvan, josko se motivoisi esimerkiksi opiskelemaan tai etsimään parempituloisen puolison.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kivalla alueella ja syödään paljon hedelmiä ja lohta sekä äyriäisiä.

Vierailija
2/3 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme ei ole mikään miljonääriperhe, mutta keskivertoa toki varakkaampi. Varallisuus saa aikaan sen, että palkkatyö ei ole ainoa tulojen kohde eikä siksi määritä niin paljon työntekoa. Välillä voi olla kotona ja opiskella tai tehdä osa-aikaista työtä. Työtä voi siis joustaa halutessa. Asumme isossa perheasunnossa kerrostalossa Helsingissä, lapsia on yksi. Kumpikin vanhemmista on erittäin korkeasti koulutettu. Arkemme ei eroa käsittääkseni kovinkaan paljoa muiden lapsiperheiden arjesta. Töissä käydään, lapsi on päiväkodissa (yksityinen) ja kotona siivotaan, laitetaan ruokaa ja leikitään. Harrastamme liikutaa, matkailua, opiskelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan avoliitossa miljonäärin kanssa. Hän ja perheensä -rikastuivat perheyhtiön myynnillä ja uusilla bisneksillä tupn yritysmyynnin jälkeen-elivät vauraasti, mutta ei pröystäilevästi. Autot olivat hyviä, mutta eivät kalleimpia markkinoilla, matkusteltiin mutta turistiluokassa jne., syötiin kuitenkin viikottain ulkona ja siivojakin kävi. Kadulla kukaan ei olisi pitänyt tuloiltaan keskiluokkaista kummempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan