Jengi on SISÄTILOISSA helteillä! Kyllä on tyhmiä metsäläisiä tämä kansa
Itse nautiskelen rultsikoilla ja baikilla ajellen, nautin suvesta. Muut vain möllöttävät sisällä ja vilkuilevat ikkunasta. Mitä hukkaan heitettyä elämää! Eikö uskalleta elää??? Itse menen ilman paitaa. Silmänruokaa muille nääs! 😎
Boitsuli, 26
Kommentit (23)
"Metsäläiset" ovat pihalla. Ja kun 26-vuotias kutsuu itseään "Boitsuliksi" sanoo jo tarpeeksi paljon.
M 36
Metsäläisethän nimenomaan ovat ulkona. Luolamiehet ja -naiset sisällä.
Tämä keli on aivan oivallinen olla töissä ilmastoidussa konttorissa. Mikä sen elämisen sisätiloissa estää?
Mitä ihmettä oikein raivoat? Toistaiseksi, en tiedä kuinka kauan, meillä on vapaus olla sisätiloissa niin halutessamme. Joo ja pidä se paita päällä, kukaan ei halua nähdä hikistä plösöä kroppaasi.
Ajatella, kuumimpaan aikaan päivästä välimeren maissa ihmiset vetäytyvät sisätiloihin viettämään siestaa.
Saman olen huomannut. Onko jengi ihan sekaisin? Nyt pitää NAUTTIA! Ja ilman paitaa. Paitaa käyttävät ovat mielestäni tyhmiä.
Lähden huomenna Lontooseen, en ajatellut polttaa itseäni ennen sitä 32 asteen helteessä, kun edes varjoa ei ole.
En nauti kuumuudesta, ja en halua että vaalea herkkä ihoni palaa. Olen mieluusti sisätiloissa aamupäivästä klo 14-15 asti, koska UV-säteily on pahimmillaan tuolloin. Sori siitä.
T. N24
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, kuumimpaan aikaan päivästä välimeren maissa ihmiset vetäytyvät sisätiloihin viettämään siestaa.
Just tulin kirjoittamaan samaa. Turistit makaa biitsillä, kun paikalliset pysyvät visusti sisällä poissa kuumuudesta, ikkunaluukut kiinni...
Meilläpäs on sisällä 21 astetta, eli paljon viileämpää kuin ulkona. :)
Pitäisikö huolestua jos Suomalaiset jengiytynyt ja linnasta alkaen asutaan kämpässä joka lähinnä pieni mökki?
Lehtikuvien perusteella jengeillä on niin koreat kerhotilat, että hengailisin itsekin. Varmasti ilmastointi toimii myös.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäs on sisällä 21 astetta, eli paljon viileämpää kuin ulkona. :)
Tyhmää käyttää energiaa viilentämiseen.
Täällä Aasian teollisuusmaassa ja sivistyksen kehdossa kukaan ei ehdoin tahdoin mene ulos kuumaan aurinkoon.
Lämpöä olisi nyt tarjolla 34-40 riippuen missä osassa maata on.
Varsinainen "kesä" alkaa kuitenkin vasta kuukauden päästä. Silloin joku voi eksyä uimarannallekin, toisin kuin nyt.
Ei tuota minulle minkäänlaista nautintoa, että boitsuli 26 vee käräyttää nahkansa ja huhkii helteessä.
Mutta eipä asia muutenkaan kiinnosta pätkän vertaa.
Tervetuloa melanooma.