Mitä ensiavuksi kun häntäluu on hiertynyt vereslihalle?
Se on käynyt ihan rennosti istumalla löhöasennolla television ääressä. Se on todella kipeä enkä ilkeä mennä sitä näyttämään lääkärille. Olen käyttänyt siihen ensiavuksi Bepanthenia.
Olen laihtunut myös pyllyn alueelta ja häntäluuongelmat alkoivat siitä. En aio lihottaa itseäni entisiin mittoihini enkä turvautua plastiikkakirurgiaan yhden häntäluun vuoksi.
Kommentit (11)
Laihtuminen on nåemmä kutistanut myös ap:n aivoja.Ei sun häntäluu voi hiertyä vereslihalle vaan se iho sen päältä.
Ilmeisesti pelkäät hoitotoimenpiteiden kohteeksi joutumista jos et lekuriin uskalla. Mietipä mitä kaikkea kivaa pian alkava mätäkuu hautuneelle iholle voi tehdä.Huonolla tuurilla todella saat sen häntäluunkin oikeasti näkyviin.
Kannattaa vaihtaa välillä asentoa siinä telkkarin ääressä, ettei tule painehaavaa persuuksiin. Nyt vaan makoilet mahallaan, kunnes se paranee.
Sitä vaan mietin, että miten luu voi olla vereslihalla.
Eiköhän se bepanthen ja istuma-asennon välttely riitä hoidoksi. Ei tähän nyt sentään lääkäriä tarvita.
Suihkuttelua ja Bacibactia. Sitten istut välillä pystyssä pehmeällä tyynyllä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki sellainen pumpattava sumopuku, tarvitset sitä muutenkin kun olet haurasluinen anorektiikko
No, heko heko. En todellakaan ole mikään anorektikko. Viimeksi lääkäri sanoi että kaikin puolin sopivankokoinen ja ennen kaikkea hyvät veri-, rasva-, ja verenpainearvot omaava ihminen. Nyt helteellä on heikottanut matalan verenpaineen vuoksi. Sen vuoksi olen vaihtanut hanaveden vichyyn. Muuten syön viisi kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa välillä asentoa siinä telkkarin ääressä, ettei tule painehaavaa persuuksiin. Nyt vaan makoilet mahallaan, kunnes se paranee.
Voiko se tosiaankin olla painettava? Tullut siis muutaman tunnin istumisesta reclainer-tuolissa, jossa voi löhötä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan mietin, että miten luu voi olla vereslihalla.
Tarkoitin häntäluun päällä olevaa ohutta ihoa. Häntäluuni tököttää ilmeisesti keskivertoihmistä ulompana. Olen huomannut sen jo viime syksynä kun rennosti istuminen alkoi tuntua häntäluussa vaikka istuin lyhyen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Plus ilmakylpyjä. Vauvoillakin menee pakaroiden väli rikki, ellei kuivatella kunnolla.
Istu uimarengasta muistuttavalla tyynyllä, niin häntäluun päällä ei ole painoa.
Auttoi, kun oma murtunut häntäluuni kipeytyi.
Hanki sellainen pumpattava sumopuku, tarvitset sitä muutenkin kun olet haurasluinen anorektiikko