Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMI on FASISTINEN maa --lehdistönvapaus on kuopattu

Vierailija
17.07.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10309138

"Katso, mitä Presidentinlinnan lehdistötilaisuudessa todella tapahtui – ulos raahattu toimittaja halusi kysyä presidenteiltä kysymyksen"

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Sipilä vaimensi Ylen ja Maikkarin, nyt Kuningas Saulin silmien alla lopullisesti tehdään selvää länsimaisen demokratian peruspilareista!

Vierailija
2/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt tehtiin varmasti hyvä vaikutus näihin maailman johtajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa putintrollien työhuoneissa olla kuuma kun trollailun taso on laskenut näin alas.

Vierailija
4/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosraahattu tosiaan oli akkreditoitu amerikkalainen lehtimies, ei kuka tahansa. Hieman outo episodi.

Vierailija
5/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa putintrollien työhuoneissa olla kuuma kun trollailun taso on laskenut näin alas.

Putintrollitko vastutavat Israelin ydinohjelmaa?

Vierailija
6/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to the country if free press 😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
7/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosraahattu tosiaan oli akkreditoitu amerikkalainen lehtimies, ei kuka tahansa. Hieman outo episodi.

Suomalainen poliisi on tasapuolisesti fasisti myös jenkeille kuin omallekin kansalle!

Vierailija
8/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan tehtävä on kysyä kysymyksiä, ei osoittaa mieltä.

Paikka oli väärä mielenosoitukselle joten henkilö poistettiin.

Vierailija
9/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittajan tehtävä on kysyä kysymyksiä, ei osoittaa mieltä.

Paikka oli väärä mielenosoitukselle joten henkilö poistettiin.

Palsta on väärä paikka sisälukutaidottomille.

Vierailija
10/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam Husseini

Poliisi ja salainen palvelu poistivat hänet yhdessä käyttäen muun muassa kuristusotetta. Hän vastusteli viimeiseen asti ulosvientiä, Husseinin lähellä MTV:n erikoistoimittaja Mirja Kivimäkikertoi kokemuksistaan lehdistötilaisuudessa.

Husseini oli raportoimassa huipputapaamisesta The Nation -lehdelle, joka tunnetaan näkökulmiltaan vasemmistolaisena. Hän työskentelee myös Institute for Public Accuracy -kansalaisjärjestössä viestintäjohtajana.

Vierailija
11/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Suomalaisviranomaiset pitivät minua jonkin aikaa Presidentinlinnassa ja sitten minut raahattiin raudoitettuna käsistä ja jaloista putkaan, Husseini kirjoittaa Twitterissä.

– He (poliisit) eivät soittaneet perheelleni kertoakseen, ettei minua vahingoitettu. Kiitos toivotuksista, joita olen saanut monilta hyviltä ihmisiltä.

Vierailija
12/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Suomalaisviranomaiset pitivät minua jonkin aikaa Presidentinlinnassa ja sitten minut raahattiin raudoitettuna käsistä ja jaloista putkaan, Husseini kirjoittaa Twitterissä.

– He (poliisit) eivät soittaneet perheelleni kertoakseen, ettei minua vahingoitettu. Kiitos toivotuksista, joita olen saanut monilta hyviltä ihmisiltä.

Niin kuvitteliko Husseini että Suomen poliisi olisi jotenkin velvollinen soittelemaan asiasta kenellekään?

Vierailija
13/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee muita toimittajia, alkaa osoittaa mieltään ja sitten ihmettelee että poistettiin tilaisuudesta?

Vierailija
14/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne raahanneet ulos noita muita jotka halusivat kysyä kysymyksen?

Vierailija
15/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"If"................................................................

Vierailija
16/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne muut eivät häirinneet toisia toimittajia eivätkä alkaneet osoittaa mieltään.

Vierailija
17/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuvitteliko Husseini että Suomen poliisi olisi jotenkin velvollinen soittelemaan asiasta kenellekään?

Eihän fasistipoliisi sellaista teekään.

Ihan turha kenenkään paasata ihmisoikeusista kun eipä niitä täällä Suomessakaan lampaat kunnioita.

Vierailija
18/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sinulla muuten käsitteet ihan todella hukassa.

Luuletko raukkaparka että lehdistönvapaus tarkoittaa sitä että pressitilaisuudessa saa osoittaa mieltä? Jos näin on niin sitten olet Putintrollien kohderyhmää --> täysi tampio.

Vierailija
19/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne muut eivät häirinneet toisia toimittajia eivätkä alkaneet osoittaa mieltään.

No sitähän minäkin, että tämä kaveri luuli osallistuvansa mielenosoitukseen eikä lehdistötilaisuuteen. Paikalta poisto ilman muuta tulos jota henkilö itsekin odotti, toivoi sen vain tapahtuvan vähän näkyvämmin.

Vierailija
20/21 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin ulos koska USA ja mm. Suomi eivät suostuneet allekirjoittamaan YK:n ydinaseiden kieltoon tähtäävää esitystä. Venäjä allekirjoitti. Samoin Ruotsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän