Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä äitejä, jotka käynet raskauden aikana useamman kerran päivystyksessä koska ollut huolissaan vauvan voinnista?

Vierailija
29.04.2006 |

Millä viikoilla kävit ja mistä syistä? Mielellään kuulisin varsinkin jos joku on tosiaan joutunut useamman kerran käymään esim. liikkeiden vähyyden takia ja onko tullut sellainen tunne että ylireagoi....mä olen joutunut käymään hiljaisen vauvan takia nyt neljästi ja mua jotenkn hävettää, kun kaikki on aina ollut ok...:( viikkoja nyt 38+ joten jospa tää päättyis vielä onnellisesti...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt kyljellesi kuulostelemaan, mitä vauva sokeripommista tykkää :-)? Minulla toimi joka kerran kun olin huolissani vauvan liikkumattomuudesta.

Vierailija
2/7 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ekan kerran rv 39. Oli tunne, ettei kaikki kunnossa ja tutkimuksissa selvisi, ettei istukka toimi enää kunnolla. Siltä reissulta palasin vauvan kanssa kotiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea olen kokeillut. Käyrässä vauva aina liikkuu reippaasti, mä en TUNNE MITÄÄN (en ole lihava, vauva on iso)

Vierailija
4/7 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen olon sieltä saa kyllä vaikka kävisi vaan kerrankin. Joskus jopa pelkästä puhelinsoitosta.

Ajattele vaan omaa ja eteenkin vauvasi parasta! Unohda se mitä jotku hoitajan tai muut mahdollisesti ajattelee. Teet niin tai näin, aina se on jonkun mielestä väärin.

Vierailija
5/7 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettii. kuuntele itseäsi ja huoltasi ja toimi sen mukaan. kyllä sinulle sanotaan, jos ihan turhana pitävät käyntejäsi.

Onnea matkaan!

Vierailija
6/7 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti kun päästiin sydänäänikäyrään niin johan alkoi poika elämöimään =)

Ja kyllä minuakin vähän hävetti, mutta kätilöt sanoi vain että hyvähän se on että alkoi liikkumaan. Että ei kai ne mitään sen kummempia ajattele =)

Vierailija
7/7 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huolissani siitä, onko synnytys jo alkamassa, ja kohdunsuu avautumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän