Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä sai pakit hyvännäköiseltä mieheltä.. Nyt mies on minusta kiinnostunut.

Vierailija
17.07.2018 |

Ystäväni sai lihaksikkaalta super komealta mieheltä eilen pakit. Luulen, että syynä on ystäväni ylipaino. Nyt tuo mies on minusta kiinnostunut ja pyysi treffeille. Aion kyllä mennä, koska tuo mies on kiinnostava ja on kehunut minua kaikella tavalla. Nyt ystävä on suuttunut minulle. Huutaa, että miksei mies hyväksy häntä kuten minut. Mitä teen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ystävälle, että kannattaa laihduttaa, jos haluu komean lihaksikkaan miehen.

Vierailija
2/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität selittää ettei toista voi pakottaa kiinnostumaan. Jos ei nappaa, niin sit ei vaan nappaa. Ikävää kaverisi kannalta, mut sellaista elämä vaan on. Todennäköisesti tulet saamaan täältä neuvoja (käskyjä) jättää mies solidaarisuus syistä huomiotta, mutta unohda ne ja tee kuten parhaalta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja nauti deiteistä.Jos olisi ystävän ex niin jättäisin rauhaan,mutta mitään random ihastusta ei tarvitse vältellä.

Vierailija
4/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti laitat yhden kaverisi edelle ja vain sen takia koska hän on komea? Oletpa huono kaveri.

Vierailija
5/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti laitat yhden kaverisi edelle ja vain sen takia koska hän on komea? Oletpa huono kaveri.

AP saa tapailla ketä haluaa. Jääköön ylipainoinen ystävä nuolemaan näppejään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi