Vierailija

Jännittävää että työntekijä saa tietää ohjeistuksien ulkopuolista tietoa hesarista, varsinkin kun kyseessä on jokaisen henkilökohtaista sananvapautta rajoittava säädös. Anonymiteetin säilyttäminen henkilöiden ja tapahtumapaikan osalta on kohtuullinen vaatimus työnantajan puolesta, mutta artikkelissa ensimmäisenä mainitun kauppaketjun edustaja puhuu iloisesti ohi suunsa ja valtuuksiensa.

On hyvä että yritykset käyttävät dataa palveluidensa kehittämiseen, mutta huolestuttavaa jos ihmisen kokemukset voi omistaa ilman että sopimuksessa tästä edes mainitaan.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005756908.html?share=3a3d34b52d07fae80...

  • ylös 1
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Totta. Pitäähän aasin (monissa firmoissa arvostettu asiakas) saada tietää, kenen työntekijän toimesta hänestä kirjoitetaan Jodelissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta. Pitäähän aasin (monissa firmoissa arvostettu asiakas) saada tietää, kenen työntekijän toimesta hänestä kirjoitetaan Jodelissa.

Jos henkilöä ei tarkemmin kuvailla, aasi tunnistaa käytöksestä korkeintaan itsensä ja jos kritiikki on asiallista ottaa opikseen. Monet asiakaskäyttäytymisen solmukohdat eivät katso aikaa tai paikkaa vaan ovat universaaleja.

Jos taas työntekijä kirjoittaa omalla nimellään hän lokaa työpaikkansa maineen ja aiheuttaa ehkä epävarmuutta asiakkaissa ja työnantajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla