Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksikäs mökki reissu

Vierailija
16.07.2018 |

Kaiken kiireen keskellä päätimme vaimon kanssa nauttia ja lähteä mökkeilemään.pakattiin kamat mukaan ja ajoimme mökille.otimme olutta ja grillattiin rannalla.Nautimme kesästä ja lähensimme rakkautta.Lämmitin saunaa ja pyysin vaimoa mukaan soutamaan.vaimo alkoi riisua vaatteitaan ja minä otin mökistä pelastusliivit ja menin rantaan odottamaan.vaimo tuli rantaan nakuna ja laittoi pelastusliivin päälleen.! Jokos mennään..? Olin ihan täh..? Kunnes vaimo tarttui housuihini ja sanoi että housut pois.! Ja liivit vain päälle...!
Sittenhän lähdettiin soutamaan mökki järvelle kauniissa auringon paisteessa vaimo istui perässä ja minä yritin soudella vaikka intohimo vaimoani kohtaan nousi valtavasti.! Vaimo hinkkasi kaluani ja välillä oman liivinsä haarahihnalla pimppiään,joka nyt sattuu just sinne pimpin keskelle..! Esileikkiä veneessä ja sitten takaisin rantaan..tuska oli niin kova että panimme heti ranta nurmella pelastusliivit päällä.. Hullua mutta totta.!Sen seksi kohtauksen jälkeen harrastimme naku uintia liivit päällä..sitten saunalle ja uudestaan uimaan..kaiken sen jälkeen romanttinen kahden keskeinen seksikäs illan vietto josta ei jääny kuin rakkautta ja parannusta seksielämään.Onneksi sillä mökillä ei ole naapureita lähimainkaan.! Mutta aina kannattaa kokeilla jotain uutta ja uskomatonta..meillä tämä tuskin toistuu mutta oli seksikäs ihana reissu molemmille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu teiltä.

Vierailija
2/3 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja huomasit nukkuneesi pommiin. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se paremmin luettavaa, jos tätä suomenkieltä osaisi jollani tavalla kirjoittaa. Lause alkaa aina isolla kirjaimella, pilkun ja pisteen jälkeen välilyönti, niin ja sitten nuo yhdyssanat! Tuossakin aloituksessa oli ihmeellisiä kohti, esimerkiksi "lähdettiin soutamaan mökki järvelle"! Soudille mökin järvelle, vai?

Sekava juttu muutenkin, välillä sinä soudit ja välillä vaimo, samalla hinkkasi kauluasi, välillä pimppiään, miten se onnistuu ilman välikäsiä soutuveneessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi