Vierailija

Jotain vikaa naishormoneissa tai jotain?

• ylös 3
  • alas 21

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Hänen rinnoissaan vaan ei ole enempää rasvasoluja, jotka varastoisivat ylimääräisen energian. Siksi rasva kertyy muualle kuin rintoihin. Oletko myös huomannut, että ylipainoisillakin on hyvin erilaisia vartalomalleja? Rasva nyt vain varastoituu eri ihmisillä erilailla.

Yleensä lihominen ja ylipaino sotkevat hormonituotannon niin naisilla kuin miehilläkin. Kuten myös laihtuminen ja alipaino. Ylipainoisilla naisilla keho tuottaa enemmän testoa ja miehillä taas estroa, siksi kai lihavat naiset miehistyvät ja lihavat miehet naiseutuvat.

On sullakin mietinnät.

• ylös 66
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyseessä on aivan tavallinen ns. suomalaisen naisen syndrooma. Että vaikka kiloja tulisi, niin sitä kokoa ei vain millään näytä menevän sinne tissien suuntaan. Suomessa näkee paljon lihaviakin naisia, joilla on pienet tissit.

• ylös 43
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hänen rinnoissaan vaan ei ole enempää rasvasoluja, jotka varastoisivat ylimääräisen energian. Siksi rasva kertyy muualle kuin rintoihin. Oletko myös huomannut, että ylipainoisillakin on hyvin erilaisia vartalomalleja? Rasva nyt vain varastoituu eri ihmisillä erilailla.

Yleensä lihominen ja ylipaino sotkevat hormonituotannon niin naisilla kuin miehilläkin. Kuten myös laihtuminen ja alipaino. Ylipainoisilla naisilla keho tuottaa enemmän testoa ja miehillä taas estroa, siksi kai lihavat naiset miehistyvät ja lihavat miehet naiseutuvat.

On sullakin mietinnät.

Rasvasoluthan eivät juuri lisäänny vaan ne kasvavat kokoa.

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kuva olisi kiva?

Guuglaa hönö. Pitääkö sulle kaikki tehdä valmiiksi?

Vierailija

Ensin Hennalla ei ollut leukaa ollenkaan, nyt Hennalla on kolme leukaa. Hohohohoohoo!

• ylös 42
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensin Hennalla ei ollut leukaa ollenkaan, nyt Hennalla on kolme leukaa. Hohohohoohoo!

Kerrankin joku löytää tällä palstalla toisesta ihmisestä jotain positiivista! 🌸

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Ei mullakaan tissit koskaan ole kasvaneet vaikka paino on heitellyt yli 20kg vuosien varrella sinne tänne. Samat rusinat ne aina on. Siksi pitääkin pysytellä hoikempana, jotta tissitkin näyttäisi edes sopusuhtaisilta kroppaan verrattuna.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Eivät ne kaikilla kasva, itse olin 90-kiloisena olin samanlainen a-kuppi kuin 60-kiloisenakin!

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Kaikilla rintojen koko ei muutu painonvaihtelun mukana - mm. minulla ja tyttärelläni. Ihan sama, kuinka laihduttaa, rinnat ovat samankokoiset. Laihempana ne sitten näyttää vielä isommilta.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on aivan tavallinen ns. suomalaisen naisen syndrooma. Että vaikka kiloja tulisi, niin sitä kokoa ei vain millään näytä menevän sinne tissien suuntaan. Suomessa näkee paljon lihaviakin naisia, joilla on pienet tissit.

Toisaalta näkee paljon ylipainoisia tai lihavia miehiä, joilla on vähintään DD-kuppi.

Eikä IKINÄ rintaliivejä. 

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Minä olen siitä "onnekas" että rinnat kasvaa lihotessa muutamankin kilon. Olen normaalipainoinen ja lihoin 4 kg, ja tuntuu että suurin osa meni rintoihin. Kuppikoko on E, hoikempana D. Vaikka kuinka laihduttaisi, tissit ei katoa minnekään, ja todennäköisesti alkaisivat näyttää nahkapusseilta. Liikunkin, mutta tissit ne vaan on ja pysyy, kiitos tämänmallisen kehon.

Mikä siinä ei ole mukavaa? Painavat rintsikan olkaimet, hölskyvät rinnat lenkkeillessä, se kun tuntuu että mikään yläosa ei ole hyvä ja istu isojen rintojen takia, limaiset katseet, epämukava olla ilman rintaliivejä kun rinnat painaa, olo kuin olisi joku lehmä jolla on isot utareet

Kelpaisi hyvin ne B kupit tai jopa A kupit mistä jotkut valittaa. Tosi hyvin.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On niitä isotissisiäkin, mutta niillä on myös iso maha. Jostain syystä suomalaisnaisista tulee herkästi vatsakkaita kolmoisleukoineen, mutta näitä isopyllyisiä erottuvalla vyötäröllä on lihavissa melkoisen vähän. Lienee jokin geeni perimässä joka saa kropasta tavallaan miesmäisen sen sijaan että ne naiselliset muodot vain laajenisi lihoessa.

• ylös 12
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat