Annatko miehesi katsoa missikisoja?
Minusta ei ole sopivaa, että mieheni katselee tyttärensä ikäisiä lapsinaisia vähissä vaatteissa keikistelemässä. Meillä menee telkkari pannaan aina missikisojen alla.
Kommentit (14)
En ole niin typerien miesten kanssa tekemisissä jotka jaksaisivat sitä sontaa katsoa.
Ihan sairasta että meidän kulttuurissa vieläkin tirkistellään jotain hädin tuskin täysi-ikäisiä bimboja kauneusihanteena.
Mun mies katsoo mielummin Hunkseja. Juicci on kuulemma mies hänen makuunsa.
Saisi katsoa aivan vapaasti, mutta eipä näytä kiinnostavan (eikä kiinnosta itseänikään). Tosin ei meillä katsota Euroviisuja, Voicea ym ohjelmia.
Annan miehen katsoa mitä haluaa, näihin ei taida kuulua missikisat, mutta jos haluaisi katsoa niin siinähän katsoisi.
Kyllä minäkin 30v nainen saatan katella 20v miehiä jos on komeita ja treenattuja, esim. rannalla, joten en pidä sairaana tai omituisena, lähinnä luonnollisena, jos mieskin vilkaisee huomaamattomasti jonkun nätin hyväkroppaisen nuoremman perään joskus.
Minä jättäisin ukon, jos jäisi kiinni niiden pedokisojen tiirailusta! Sussiunatkoon!
Miestä ei moiset kisat kiinnosta (eikä mua) mutta ei mua haittais jos niitä katsois. Televisioita kun on enemmän kuin yksi.
Annanko ? Mies ei ole holhouksen alainen,eikä hän ole menettänyt itsemääräämis oikeuttaan mennessään naimisiin. Aivan vapaasti saa kattoo jos kiinnostaa. Naurettavaa holhousta.
Huolestuisin mieheni mielenterveydestä, jos löytäisin hänet katsomasta missikisoja.
Eukko vaihtoon, jos alkaa määräilemään mitä saan katsoa. Eukko saa pistää minut pihalle, jos minä suljen telkkarin kun sieltä tulee hänelle mieleistä silmänruokaa.
Ette jumalauta anna! Miehenne ei ehkä sitä ymmärrä, mutta niitä tunteja elämästä ei saa koskaan enää takaisin. Ne ovat hukattu siihen paskaan.
Kuka alle 60-vuotias on katsonut missikisoja sitten 80-luvun? Tissejä ja perseitä on netissä tarjolla nykyään sen verran, ettei tarvitse istua telkkaria käyttämässä, jotta näkisi vilauksen tytöistä uikkareissa.
0/5