Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytöllä lyhyet hiukset

lepakko tyttö
16.07.2018 |

olen ajatellu leikata lyhyet "poika hiukse" mulla on siis nyt sellaset puolipitkät ruskeet hiukset. mut pelkään et oon sit jotenki ruma jos leikkaan sillä yhellä meijän luokkalaisella tytöllä on lyhyethiukset ja siitä puhutaan paskaa selän takana.... mut oon aatellu leikata ihan eri laiset huikset kun sillä ja moni on sanonu että mulle sopis... sit taas pelkään et oon jotenki epä "seksikäs" koska kaikki meijän luokan pojat kuolaa kahen tytön perään joilla on ohuet blondit hiukset (pitkät). en kyllä oo kiinnostunu jätkistä oon "lepakko" :D joten sit pelkään et kaikki pitää sitä jotenki itsestään selvyytenä et on lesbo niin sitten pitää olla lyhyet hiukset.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tuota asiaa voisi pyöritellä loputtomiin. Leikkaat ne lyhyet hiukset ja piste, mitä väliä mitä jotkut ajattelee tai ei ajattele. Ketä ylipäätään herran vuonna 2018 kiinnostaa 

Vierailija
2/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa jos tykkäät. Ihan sama niistä pojista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että..

Ollapa vielä yläasteella :')

Vierailija
4/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet teini. Ne ehtii kasvaa sata kertaa takaisin, vaikka ne nyt leikkaisitkin.

Vierailija
5/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa ihmeessä. Hyvin leikattu lyhyt on erittäin hyvä tytöllä.

Vierailija
6/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti seuraavaks pitäs vaan kertoo äitille

Vierailija
7/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rohkeasti vaan. Paljon nätimmältä näytät malliin leikatussa tukassa kuin sellaisissa pitkissä jotka vain roikkuvat takana.

Vierailija
8/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta aattelin että uskaltaako antaa äidin leikata ne huikset. äiti aina leikkaa veljen ja miehensä hiukset mutta ei silti mikään parturi ole?

Vierailija
9/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle menet.

Vierailija
10/11 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä pakko olla pitkät hiukset on tullut? Kun olin teini, osalla tytöistä oli pitkät hiukset ja osalla lyhyet ja sillä selvä. Nykyään ohuthiuksisilla vanhuksillakin pitäisi olla hulmuavat kiharat. Ap, leikkaa hiukset jos se tuntuu omalta. Mitä väliä kenenkään mielipiteistä.

Vierailija
11/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepakko tyttö kirjoitti:

sellasta aattelin että uskaltaako antaa äidin leikata ne huikset. äiti aina leikkaa veljen ja miehensä hiukset mutta ei silti mikään parturi ole?

Anna vaan