lepakko tyttö

olen ajatellu leikata lyhyet "poika hiukse" mulla on siis nyt sellaset puolipitkät ruskeet hiukset. mut pelkään et oon sit jotenki ruma jos leikkaan sillä yhellä meijän luokkalaisella tytöllä on lyhyethiukset ja siitä puhutaan paskaa selän takana.... mut oon aatellu leikata ihan eri laiset huikset kun sillä ja moni on sanonu että mulle sopis... sit taas pelkään et oon jotenki epä "seksikäs" koska kaikki meijän luokan pojat kuolaa kahen tytön perään joilla on ohuet blondit hiukset (pitkät). en kyllä oo kiinnostunu jätkistä oon "lepakko" :D joten sit pelkään et kaikki pitää sitä jotenki itsestään selvyytenä et on lesbo niin sitten pitää olla lyhyet hiukset.

• ylös 1
  • alas 10

Kommentit (11)

Vierailija

:D Tuota asiaa voisi pyöritellä loputtomiin. Leikkaat ne lyhyet hiukset ja piste, mitä väliä mitä jotkut ajattelee tai ei ajattele. Ketä ylipäätään herran vuonna 2018 kiinnostaa 

• ylös 19
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihan rohkeasti vaan. Paljon nätimmältä näytät malliin leikatussa tukassa kuin sellaisissa pitkissä jotka vain roikkuvat takana.

lepakko tyttö

sellasta aattelin että uskaltaako antaa äidin leikata ne huikset. äiti aina leikkaa veljen ja miehensä hiukset mutta ei silti mikään parturi ole?

Vierailija

Mistä tämä pakko olla pitkät hiukset on tullut? Kun olin teini, osalla tytöistä oli pitkät hiukset ja osalla lyhyet ja sillä selvä. Nykyään ohuthiuksisilla vanhuksillakin pitäisi olla hulmuavat kiharat. Ap, leikkaa hiukset jos se tuntuu omalta. Mitä väliä kenenkään mielipiteistä.

Vierailija

lepakko tyttö kirjoitti:
sellasta aattelin että uskaltaako antaa äidin leikata ne huikset. äiti aina leikkaa veljen ja miehensä hiukset mutta ei silti mikään parturi ole?

Anna vaan

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat