Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko mies oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
16.07.2018 |

Vaikuttaa todella kiinnostuneelta ja ollaan tavattu muutaman kerran. Kaikki toimii kuin unelma, ei olla vielä menty pussailua pidemmälle. Mistä voin tietää onko hän tosissaan vai jaksaako vaan piirittää niin kauan kunnes saa? Kertokaa miehet miten käyttäydytte kun olette oikeasti kiinnostuneita naisesta tai mitkä on varmoja merkkejä? Pelimiehiä on tullut jo liikaa vastaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla, kun ei esittänyt mitään mitä ei ole ja ei ehdotellut heti.  Halusi aidosti tutustua ja tuli haluttu olo, vaikka epäilin häntä ja se epäilys oli aikasempien takia. Edellisillä oli myös vene kun tavattiin, mutta ikinä en sitä nähnyt, vaikka tuolla ei ole väliä. Vale on aina vale ja jos tapahtuu heti kun tapahtuu, niin ei jatkoon.

Vierailija
2/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei sitä tarvitse kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä aidolta, eikä esitä mitään. On kohtelias ja huomaavainen, eikä ole ehdotellut mitään. Mielelläni kuulisin myös miesten kommentteja. -ap

Vierailija
4/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei pysty katsomaan sinua silmiin pitkää aikaa, hän on oikeasti ihastunut. Jos pystyy, niin on pleijeri joka ei mene jatkoon.

Vierailija
6/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei pysty katsomaan sinua silmiin pitkää aikaa, hän on oikeasti ihastunut. Jos pystyy, niin on pleijeri joka ei mene jatkoon.

Nojoo pätee kyllä muhun miehenä. Mulla oli joku aika sitten naisen kanssa 1.treffit ja en uskaltanut pitää kovin pitkää katsekontaktia koska mua ujostutti se nainen. Olen kiinnostunut ihan tosimielessä.

Vierailija
7/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisen mielestäni huomaa.

Vierailija
8/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiosta.

Vierailija
9/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tunnistaa siitä, että et tunne vetoa sellaiseen mieheen. Sen sijaan ne pelimiehet on niin ihanan kiihottavia  koska osaavat just sen kylmää ja kuumaa kissa ja hiiri -leikin

Vierailija
10/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole jännitettä välillä, ei ole ihastunut. Miehen pitää olla hiukan paniikissa.

Vierailija
11/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies selkeästi vähän ujostelee, mutta ottaa pitkiä katsekontakteja. 🤔 -ap

Vierailija
12/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on paskoja pelimiehiä, paitsi minä. Kaikkien naisten pitäisi olla vain minun kanssa. Paitsi niiden naisten joita en huoli. Ne olkoon ilman miestä.

Vierailija
13/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies puhuu kuin ruuneperi eikä oikein kysy mitään, kertoo kyllä itse vuolaasti jos kysytään.

Vierailija
14/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tunnistaa siitä, että et tunne vetoa sellaiseen mieheen. Sen sijaan ne pelimiehet on niin ihanan kiihottavia  koska osaavat just sen kylmää ja kuumaa kissa ja hiiri -leikin

Tunnen vetoa aika voimakkaasti. Mutta tuo kylmää/ kuumaa kyllä pätee välillä. Viestittelee paljon ja vastaa nopeasti, mutta välillä on pidempiä aikoja ettei kuulu. Mikä on tosin hyvä juttu itselleni, koska ahdistun jos pitää koko ajan laittaa viestiä tai ei saa hetken rauhaa. Eli toisaalta omaan makuuni on sopivasti yhteydessä. -ap

Vierailija
15/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa AP olla itse pleijeri, sääli miesrukkaa.

Vierailija
16/16 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa AP olla itse pleijeri, sääli miesrukkaa.

Äläpäs nyt tee liian nopeita johtopäätöksiä, en todellakaan ole ja yritän välttää niitä parhaani mukaan. Siksi kyselenkin. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme