Mitä tuhoeläimiä voisi helposti jättää vierailulla?
Miehen rikas tuttava pyysi kutsuille ökytaloonsa. Olisiko vinkkejä jostain loisista tai tuhoeläimistä, joita voisi helposti ottaa mukaan ja istuttaa taloon isäntäperheen riesaksi? Jos esim. kerää luteita purkkiin ja jättää ne johonkin makkarikomeron nurkkaan, niin pesiytyvätkö hyvin?
Plussaa tietysti myös siitä, jos on vinkkejä elukoista, joista on mahdollisimman hankalaa päästä eroon. Tavanomaisiin tuholaistorjuntoihin noilla riittää rahat helposti.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäisi?
Saa toki sanoa, jos keksit jotain ihan muuta, millä voisi aiheuttaa kunnolla harmia. Esimerkiksi joku paikkojen tai esineiden rikkominen ei vain toimi, koska noilla varaa hankkia uudet, eikä tunnu missään. Ja voi hyvin olla vaikka kotivakuutus kokonaan ilman omavastuuta.
Vie pari lähi-itä.läistä niistä ei pääse eroon ikinä.
Jää itse sinne muhimaan, tunnut olevan senverran tuhoeläin sorttinen, että kyllä sinusta riesaa riittää.
"Jos toisella menee hyvin, niin se on minulta pois! Olisin halunnut kaiken mitä heillä on, mutten viitsinyt käydä kouluja tai tehdä kovasti töitä sen eteen - mutta jaksan kyllä nähdä vaivaa muiden ilon pilaamiseen! Koska olen tyhmä kuin saapas, en tajua käyttää siihen tuhlautuvaa aikaa oman elämäni parantamiseen", ajattelee ap.
Suosittelen mielenterveyspalveluiden piiriin hakeutumista
Miksi sun pitäisi?
Taidat itse olla pahemman luokan käärme.