Trump ja Putin pitää lehdistötilaisuutta ja YLE haastattelee Ilkka Kanervaa
Kommentit (48)
Yle mokasi!! toivottavasti saa palautetta!
Molemmat pressat olivat vähän kireän oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ylelle ketään pätevää jäänyt sen jälkeen kun sipilä valtasi pytingin. Älkää itkekö, itse tuon äänestitte tuonne.
En minä ainakaan äänestänyt.
Tuntuu että toimittajat on tärkeämmässä roolissa kuin presidentit.
Yle-lehti. Kuka tätä enää edes tilaa?
ISTV:n naistoimittajalla - keskimmäinen - on järkyttävä asuste!
Vaalea osa asusteesta oikein korostaa naisen möhömahaa ja velttoja lätysköjä rintoja!
Vierailija kirjoitti:
Trump on lyönyt kovasti itseruskettavaa naamaan.
Tais rouva varata isoimman peilin parhaalla valolla käyttöönsä ja hra joutui sutimaan voiteet naamaansa käsipeilillä lukulampun valossa :)
Ei vaan, hän on aikansa kuva. 1980-luvun lopun juppivuodet forever.
Vierailija kirjoitti:
Putin näyttää ihan joltain huutolaispojalta Trumpiin ja Niinistöön verrattuna:)o
Kyseessä on oikea mies verrattuna trumppiin ja sauliin. Mies mikä pumppaa rautaa tuossa iässä, harrastaa judoa, syö aamupuuron mustikoiden kanssa etc. Mun silmään Putin on aito ihminen. Nuo kaksi on jotain mille en löydä sanaa.
Miksi tää lyhyt tukkanen lesbon näkönen täti sössöttää tuolla? Joko loppu koko paska?
Vasta heräsin.
Mammat ei vieläkään tajua että tämän sivuston tarkoitus on pitää mammat kuplassa :)
Katson CNN puolelta lähetykset. Ei tarvii kuunnella näiden suomalaisten toimittajien höpötyksiä ja esiinmarssia.
Venäjän ulkoministeriö trollaa; uudelleentwiittasivat Trumpin twiitin missä sanoo että usan ja venäjän sihteet ovat kaikkien aikojen huonoimmat amerikan typeryyden vuoksi
😀😀
On nuo kovia luita.
Itsekin olen vastuullisessa työssä ja aina jännittää esim. asiakastapaamiset. Eikö noita jännitä lainkaan ympäri maailmaa tavata muita ja päättää niin isoista asioista
Lehdistötilaisuus on vasta tapaamisen jälkeen, toi muutaman korulauseen sanominen oli jonkinlainen avaus. Siis viiden korvilla pressi.
Vierailija kirjoitti:
Lehdistötilaisuus on vasta tapaamisen jälkeen, toi muutaman korulauseen sanominen oli jonkinlainen avaus. Siis viiden korvilla pressi.
Aivan sama, kun Putin ja Trump istuu vierekkäin juttelemassa niin kuunnellaan sitä, ei jonkun shorteissa stadissa köpöttelevän hasbeenin.
Onbko siellä Ylellä joku puutarhapalsta meneillään, vai miksi he Ikeä haastattelevat?
Voi ap, se oli vasta kättely. Oletko ensimmäistä kertaa katsomassa kansainvälistä huipputapaamista kun sekoitit sen lehdistötilaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Venäjän ulkoministeriö trollaa; uudelleentwiittasivat Trumpin twiitin missä sanoo että usan ja venäjän sihteet ovat kaikkien aikojen huonoimmat amerikan typeryyden vuoksi
😀😀
Miten niin trollaa, oikeassahan Trump ja ulkoministeriö siinä on. Antaisivat nyt amerikkalaiset Trumpin hoitaa suhteet kuntoon, niin maailmassa olisi helpompi hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, se oli vasta kättely. Oletko ensimmäistä kertaa katsomassa kansainvälistä huipputapaamista kun sekoitit sen lehdistötilaisuuteen?
Voi yksi vit.un hailee, kiinnostaa kuulla mitä he juttelevat kättelytilaisuudessa, ei jonkun Iken horinat.
YLE näyttää olevan ensimmäistä kertaa tekemässä lähetystä huipputapaamisesta, ylen lähetys tuntuu olevan ainoastaan kiinnostunut ylen omista toimittajista ja jostain suomalaisista puhuvista päistä.
Ei ylelle ketään pätevää jäänyt sen jälkeen kun sipilä valtasi pytingin. Älkää itkekö, itse tuon äänestitte tuonne.