Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen saaminen

valkoapila-
16.07.2018 |

Olen 22-vuotias nainen. Olen raskaana yhdeksännellä viikolla. Sain tietää raskaudestani jo useita viikkoja sitten. Olen pohtinut todella perinpohjaisesti, pidänkö lapsen vai en.

Mietin jatkuvasti, millaista elämäni olisi lapsen saamisen jälkeen. Minulla on olemassa iso tukiverkko, joten yksin en ainakaan lapsen kanssa jäisi. Minua vain arveluttaa todella kovasti ja epäilen omia kykyjäni vielä ryhtyä kenenkään äidiksi.

Opiskeluni olen aloittanut vuosi sitten, eli siis opinnot vielä kesken.
Poikaystäväni tietää raskaudestani ja sanoo, ettei hän ole vielä valmis lapseen.

Olen todella lapsirakas ja ystävällinen ihminen. Minulla on todella haikea mieli ajatellessani että raskaus ehkä keskeytettäisiin.. Olen jo kuullutkin alkion sydänäänet.

Olen kuitenkin vielä niin epävarma ja nuori, etten osaa sanoa, saisiko lapsi kaiken mitä hän tarvitsisi.
Minulla on myös ristiriitaisia ajatuksia lapsen saamisesta. Toisaalta ajatus tuntuu ihanalta, toisaalta taas tiedostan kuinka se muuttaa elämäni suunnan aivan täysin ja se pelottaa ja arveluttaa.

Toivon tähän asiallista keskustelua ja tukea.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti jäisi kaivelemaan mieltäsi loppuelämäksesi.

Jos pidät lapsen, uskon että kasvat siihen rooliin. Et sentään ole enää teini-ikäinen, vaan ihan hyvässä iässä lapsen saamiseen. Ota kaikki tuki ja apu vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla