Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nää vr:n neukkuaikaiset lähijunat

Vierailija
16.07.2018 |

Ai että... Tää on taas kyllä niin helvettiä! 😣 Lämpötila joku 50C ja viereisessä loosissa 4 pissistä joiden v*tun hoenta ja kiekuminen kaikuu varmaan junan toiseen päähän saakka. Mulla on vatsan kanssa ongelmia, sattuu oksettaa ja kuolen tänne varmaan ennen kuin perillä. 😩

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi nyt kauheasti, on sitä maailmassa pahempiakin asioita, päivystyspolikunnossa ei vaan meinaa huumori riittää edes meikäläisellä

Vierailija
2/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeampaa olisi, jos ne pissiksetkin olisivat neukkuaikaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa, niin kaukojunat on ihan samanlaisia. Istuin juuri 5 tuntia Pendolinossa, joka oli kuin sauna ja samassa vaunussa oli jos jonkinlaista kulkijaa ja meteliä. Lähijunassa ei tarvitse kärsiä yhtä pitkää aikaa.

Vierailija
4/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lohduttaa, niin kaukojunat on ihan samanlaisia. Istuin juuri 5 tuntia Pendolinossa, joka oli kuin sauna ja samassa vaunussa oli jos jonkinlaista kulkijaa ja meteliä. Lähijunassa ei tarvitse kärsiä yhtä pitkää aikaa.

Eih. Otan osaa. Olin luullut että noissa on edes ilmastoinnit?? Ps. Olisit laittanut Ismo Leikolan Pendolinon soimaan, heh. Aargh vielä 20 min. 😥

Vierailija
5/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jokunen lähijuna kulkee kuitenkin? Kaikista liikennepoikkeuksista ja sähkövian aiheuttamista perumisista huolimatta.

Vierailija
6/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neukkulan junathan oli hyviä, kulkivat Siperian pakkasilla ja etelän helteillä. Nämä Suomen junat on kyhätty etelä euroopassa ja sen kyllä huomaa!

Vierailija
7/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eih. Otan osaa. Olin luullut että noissa on edes ilmastoinnit?? Ps. Olisit laittanut Ismo Leikolan Pendolinon soimaan, heh. Aargh vielä 20 min. 😥

On ilmastoinnit, mutta eivät ne aina toimi.. Saatiin sentään ilmaiset vedet ja limpparit ravintolavaunusta, mutta tuskaista oli silti.

20 minsaa menee nopsaan, sitten pääset ulos raikkaaseen (joskin helteiseen) ulkoilmaan. :)

Vierailija
8/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ilmastoinnit, mutta eivät ne aina toimi.. Saatiin sentään ilmaiset vedet ja limpparit ravintolavaunusta, mutta tuskaista oli silti.

20 minsaa menee nopsaan, sitten pääset ulos raikkaaseen (joskin helteiseen) ulkoilmaan. :)

No, taksilla päivystykseen mutta kunhan pääsen ULOS TÄÄLTÄ. Tää on niin mun päivä

Vierailija
9/9 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Flirt ja sm4 junissa on ilmastoinnit. Ja nämä junat hakkaa jotkut neuvostojunat 10-0. Matkustusmukavuus ja kyydin tasaisuus on omassa luokassaan. Kun menin neuvostojunalla Latviassa, niin meno oli nykivää ja äänekästä. Hidaskin oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme