Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja influenssa

Vierailija
29.04.2006 |

Olen ehkä raskaana ihan alussa rv 4+ ja nyt iski KAI influenssa... Lämpöä, kauhea yskä, paikkoja särkee. Eikös tää influenssalta kuulosta? Esikoisella ainakin sairaslapsi-nettisivujen kuvauksen kaltaiset oireet. Nyt pelottaa miten vaikutta sikiöön jos olen oikeesti raskaana! En ole uskaltanut testata vielä, koska tuoreessa muistissa myöhäinen keskenmeno viime vuodelta... Tästä saan vaan lisää kauhukuvia päähäni! Kuuluuko influenssaan aina korkea kuume? Mulla ollut vaan reilu 37, mutta tosi harvoin muutenkaan nousee kuume....

Huolestuneena, Riiu

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastamme. 5 päivää melkein 40 asteen kuume, panadol auttoi hetken aina, muuten todella kurja olo. Nyt terve melkein 4-vuotias tuolla touhuaa.

Vierailija
2/2 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuumetta 40 astetta, yskin niin että pelkäsin vauvan tippujvan lahkeeseen.. Niistin ja köhin. Tautia kesti viikon!!

Olin aivan kuollut, hyvä että jaksoin pissalle kävellä.

Tämän viikon aikana tunsin ensimmäiset potkut! Makasin siis viikon sängyssä, joten aikaa oli massua tunnustella.

Lääkäri sanoi, että Panadolilla voi alentaa kuumetta. Olisi kirjoittanut jotain flunssalääkettäkin, ja jotain ilman reseptiä saataviakin voi LÄÄKÄRIN LUVALLA ottaa.

Lääkäri lohdutteli, ettei se vauva aavistakaan, että äiti on kipeä. Sillä on hyvä olla siellä massussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän