Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä (parisuhde-asiaa) ??

Vierailija
29.04.2006 |

Vauva 6kk on oksennustaudissa, oksenteli ja ripuloi lähes koko viime yön, itse nukuin ehkä yhteensä tunnin verran noin kymmenessä eri pätkässä. muutenkin vauva on huono nukkumaan joten lisää vaan univelkaa... milloin kamelin selkä katkeaa...

Mies oli sopinut tälle päivälle ryyppypäivän ja -illan jo yli viikko sitten, joka oli vielä eilen mullekin ihan ok. Mutta nyt lapsi sairastaa, minä olen ihan puhki enkä pysty päivällä nukkumaan kun lapsi nukkuu 20 min pätkiä. Ja tässä odottelen että milloin itseäkin alkaa oksettamaan, jos alkaa. Mun mielestä on todella itsekästä mieheltä se, että hän vaan tekee koko ajan lähtöä, vaikka näkee tilanteen ja olen sanonut että olen aivan VÄSYNYT.

Ei ole mun mielestä reilua että mies lähtee ja jättää mut kahdestaan kipeän vauvan kanssa, vai olenko jotenkin erikoisen niuho???

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

han tienaa meilla rahat ja on ' pikku apulainen' aina silloin talloin. mina pyoritan kaiken muun.

Vierailija
22/24 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antaisi mun kyllä nukkua päivän, että illalla taas jaksan tai etsis jonkun muun mun avuksi. Hyvissä ajoin sovitut menot sopii mulle ihan hyvin ja pitäähän sen lähtijänkin saada lähteä rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muita lapsia, niin miehen pitäis pysyä kotona niitä hoitamassa, jos ei muita lapsia, niin mitä se mies siellä kotona auttaisi? Vai onko vauva pullolla? Mitä jos nukkuisit päivällä univelkaa pois ja illalla mies vois mennä?

Vierailija
24/24 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit nukkua ja levätä päivällä. Mua ärsyttää naiset, jotka eivät sano suoraan mitä haluavat, vaan odottavat miesten tajuavan kaiken itsestään (kun hehän ovat vain miehiä ; )). Itse olen monien vuosien ja riitojen jälkeen oppinut sanomaan selvällä suomen kielellä mitä ajattelen ja toivoisin, toimii yllättävän hyvin.

Ihan hölmöä täällä sitten marmattaa..