Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa oltu yhdessä teini-ikäisestä asti ja silti mies ei ole päässyt yli etten ollut neitsyt kun tavattiin

Vierailija
15.07.2018 |

Ollaan oltu yhdessä 18 vuotiaasta asti eli kohta 27 vuotta. Silti miehelle vieläkin kova paikka että minulla on ollut yksi poikaystävä ennen häntä. Mies vaivautuu heti jos jollain sama etunimi kuin tällä exälläni tai puhutaan paikkakunnasta jossa tämä poika asui. Välillä aina vittuilee asiasta. Ei ihan normaalia vai mitä??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinpuhelua.

Vierailija
2/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sille essee kokoelma, jossa täydellisesti jokaista pienintäkin yksityiskohtaa myöten kuvailet sille jokausen yhdyntäsi ennen häntä alkaen qen ekasta kerrasta.

Apropos

"Muissa asioissa ihan ok mies" on aina yhtä järjetön ajatus. Stalinkin oli seurassa lupsakka kaveri eli poislukien genosiidi "ihan ok mies".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumaliste. Passita mies hoitoon.

Vierailija
4/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumaliste. Passita mies hoitoon.

Kuinkahan sekin käytännössä tapahtuu?

Vierailija
5/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Logiikka sama, kuin naisten silpomisessa.

Vierailija
6/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso on "muuten ihan ok mies", se kuulostaa jo varsin p*skavalinnalta.

Vierailija
7/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinänsähän tuolla miehellä ei ole varaa vaatia koska itsekin oli korkattu. Toista se on minulla; varaa vaatia on koska minulla ei ole koskaan ollut ketään, ja samaa toki odotan naiseltakin.

Vierailija
8/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehellesi tehty jotain pahaa lapsena kun tuollainen?

Vierailija
9/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaimolleni ainoa jonka kanssa hän ei mennyt suoraan sänkyyn.

Kiva tietää...

Vierailija
10/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies38 kirjoitti:

No sinänsähän tuolla miehellä ei ole varaa vaatia koska itsekin oli korkattu. Toista se on minulla; varaa vaatia on koska minulla ei ole koskaan ollut ketään, ja samaa toki odotan naiseltakin.

Siinä tapauksessa.. onnea odotukseen

Vierailija
11/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu yhdessä 18 vuotiaasta asti eli kohta 27 vuotta. Silti miehelle vieläkin kova paikka että minulla on ollut yksi poikaystävä ennen häntä. Mies vaivautuu heti jos jollain sama etunimi kuin tällä exälläni tai puhutaan paikkakunnasta jossa tämä poika asui. Välillä aina vittuilee asiasta. Ei ihan normaalia vai mitä??

Outo mies.

Vaimollani oli ainakin 7 miestä ennen mua ja tunnen niistä 3. Mitäpä tuolle jälkikäteen voi? Mä olen kuitenkin se onnenpoika jonka kanssa se on tehnyt kaksi lasta.

Vierailija
12/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaankaan normaalia.

Mitä hemmetin väliä....

Vierailija
13/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen mies, jolla ei ole naiskokemusta. Olette teinistä asti olleet yhdessä ja mies jäänyt jumiin tohon ettei ollut ensimmäinen. Tosi typerää ja epäreilua. Antaisin kenkää.

Vierailija
14/14 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oma diagnoosisi on? Normaali nainen ei todellakaan olisi kuunnellut vttuilua kuin ehkä kerran. Sen jälkeen olisi todennut, että toinen ei kulje ihan täysillä valoilla joten ansaitsen parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi