Minkä takia monet naiset pimahtavat kun mies ottaa eron?
Ja kantavat vihaa monta vuotta.
Ei käy vain mun järkeen, miksi ihminen haluaa tehdä itsestään naurunalaisen.
Minut petettiin ja jätettiin, siitä on tosin jo aikaa, ja olen miehen kanssa tekemisissä vain lapsiin liittyvissä asioissa. Tottakai olen vihainen, mutta en näytä sitä eksälleni. Ei eksä todellakaan ansaitse minun huomiota.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä vihaa kannat. Ei se muuksi muutu sillä, että sen peittää. Minusta parempi pimahtaa aiheesta (toki pysyen laillisen käytöksen rajoissa) aikaan ja sitten kun viha on vihattu, jättää asia taakseen.
Juuri niin teen: vihaan ja jätän aikanani taakse. Miksi siihen pitäisi eksä sotkea?
Minä en ainakaan. Varmasti merkit olisivat nähtävissä etukäteen ja ero vain helpotus. Miehethän ne kiukuttelevat syyttä suotta eron jälkeen.
Mun eksä on edelleen minulle inhottava, vaikka itse petti minua ja hyppäsi heti eron jälkeen uuteen suhteeseen. Puoli vuotta siitä meni, niin sain kuulla, että odottavat perheenlisäystä.
Mun järkeen ei vieläkään käy, minkä takia eksä on minulle vihainen? Eikös sen pitäisi olla toisinpäin?
Miehet ne yleensä oikeasti pimahtaa eron jälkeen.
Vaimon pitäisi rakastaa yhtä pyyteettömästi kuin äitylikin poikaa rakastaa, eli vaimon tulisi kestää pettämiset sun muut ymmärtäväisesti hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä vihaa kannat. Ei se muuksi muutu sillä, että sen peittää. Minusta parempi pimahtaa aiheesta (toki pysyen laillisen käytöksen rajoissa) aikaan ja sitten kun viha on vihattu, jättää asia taakseen.
Juuri niin teen: vihaan ja jätän aikanani taakse. Miksi siihen pitäisi eksä sotkea?
Pitäisikö se viha purkaa oikeasti ex-puolisoon?
"Mutkun miehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ei ole ketjua jossa tätä olkiukkoa käytetään, kun kyse on naisista itsestään.
Miehet todellakin pimahtavat, ampuvat naisen ja itsensä. Joten aika turha aloitus.
Luulisi että jätetyksi tuleminen aiheuttaisi lähinnä surua eikä vihaa. Jos suhde ei ole oikea niin miksi siinä pitäisi olla? Siksikö ettei vain toiselle tulisi paha mieli vaikka itse ei suhteesta mitään saisikaan? Turhaahan siitä on suuttua, vaikka miten olisikin ollut onnellinen. Pettynyt olisin minäkin, mutta osaan nyt hyvänen aika käyttäytyä ihmisiksi. Tiet voivat erkaantua ihan rauhanomaisestikin ja se on itseasiassa paljon helpompaakin ilman ylimääräistä draamailua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet todellakin pimahtavat, ampuvat naisen ja itsensä. Joten aika turha aloitus.
Ja kaikki naiset pakastaa vauvojaan. Yleistetään nyt toiseenkiin suuntaan