Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalando.fi ja mekko..

Vierailija
14.07.2018 |

Vila Violena, millaisten kenkien ym kanssa käyttäisit, laittaisitko terassille tms paikkaan?

Millaiselle kropalle sopii/ei sovi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennareiden tai ballerinojen kanssa, en välttämättä laittaisi terassille, aika arkinen ja syksyisen värinen. Tuo malli ei sovi kovin rintavalle, ei laskeudu nätisti päällä.

Vierailija
2/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilan mekot voi olla aika kireitä yläosasta. Jos on pitkä niin vyötärön kohta voi jäädä vähän ylös. Tuo voisi sopia illalla kaupungille. Zalandolla on helppo palautus, jos haluaa sovittaa. Pakettia ei kannata repiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla siro yläkroppa. Ei rintavalle, tai leveähartiaiselle, ei ehkä ees normaalihartiaiselle, vaan käy sellaiselle suoralle, tosi hoikalle sekä myös vähän päärynävartalolle.

Vierailija
4/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaaa...kokeilin tuota liikkeessä ja nimenomaan se miten laskeutui ("painavasti" ollen samalla kevyt) ihastutti. Ja olen povekas, onhan se ihonmyötäinen kys alueelta, mutta pian rintojen alta laskeutuu tosi kivasti hieman A-linjaisesti.

Hmmm...

Vierailija
5/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi itse katsoa tollasta mekkoa, mut nyt kun linkkasit sen tänne, niin oikeestaan tosi tosi kiva. 

Vierailija
6/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se onkin, sovituskopissa tuli fiilis, että "iiiih tää on IHANA". Syksylle olisi just passelit kengätkin sille kaveriksi eli DrM mustat nahkamaiharit :)

Ap

Vierailija
7/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää Zalandolla se, ettei saa tilattua laskulle. Saako joku muu?

Kysyin miksi ei niin kuulemma arvioivat joka kerta erikseen saako tilaaja laskun vai ei.

En kyllä yhtään ymmärtänyt millä perusteella se arvio tapahtuu 🤣.

Ärsyttää sitten odotella rahoja takas jos joutuu palauttamaan. Itse saatan jättää sen vuoksi tilaamatta kokonaan.

Vierailija
8/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Zalandolta n. 25 kertaa ja aina laskuun.

Vierailija
9/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat on kriteerit mitä minkäkinlainen lyyli saisi aaveen mukaan päällensä pukea......

Vierailija
10/10 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa näpsäkän näköinen mekko, harmi ettei ole kokoja jäljellä:(

Millä tavalla laskeutuu rumasti laskeutuva 1??