Yksi siideri juotu ja paha olo tuli.. lisäks tuntuu, että hirveä turvotus iski. Sormukset puristaa... aika säälittävää :-(
Kommentit (5)
Mulla on kaavinnasta/keskenmenosta aikaa nyt 2,5 viikkoa... En tiedä.. ehkä jotain hormonia pörrää vielä. Eli en siis ole raskaana ainakaan.
t. ap
Anteeksi kamalasti, toivottavasti en loukannut tuolla jutullani sinua! Mullakin on yksi keskenmeno takana, joten tiedän kyllä aika lailla miltä tuntuu!!!
Mä vaan kerroin tuon koska en ikinä ole kuullut, että kenellekään olis käynyt noin ja nyt kun luin alotuksen niin tuli heti mieleen...
Mullakin ensimmäistä odottaessa kävi tolla tavalla kuin sulle!! Ja seuraavalla viikolla tein testin ja se raskaus päättyikin sitten onnellisesti :-)
t. ap
Ei kaikki hormonit suinkaan ole vielä asettuneet jos km:sta vasta 2,5vk. Joten jos et lääkkeitä/muuta ole vedellyt niin kyllä mä veikkaisin hormoneja. Otas nyt rennosti.
Kuule, mulle kävi likipitäin tasan kaksivuotta sitten juuri noin. Olin kahden naispuolisen ystäväni kanssa Virossa viettämässä tyttöjen viikonloppua ja siinä alkuillasta lauantaina join kaksi siideriä. Meni muutama minuutti juomisesta niin alkoi pyörryttää, tuli huono olo ja todella voimakasta päänsärkyä.
Menin maate ja tuntui että jalassa olevat kävelykengät puristaa. Ja puritihan ne, jalkaterät oli aika turvoksissa. No, se meni pikkuhiljaa ohi, mutta en uskaltanut enää juoda mitään. Sunnuntaiaamuna olo oli kuin olisin ryypännyt koko yön, oksetti, pyörrytti ja janotti. Maanantaina selvisi sitten syy tähän: Olin raskaana!!!!
T: äiti jolla nyt 1v4kk tyttö