Mä olen ihan rikki, hankitaan 2 v:lle hoitopaikka 2 pv/vko ja jään vauvan kanssa kotiin
haukkua saa, mutta tämä ei ole ollut elämää enää pitkään aikaan :(((( Mä haluaisin joskus nauraa ja iloitakin lapsista, näin se ehkä onnistuu.
Kommentit (5)
Muutama päivä viikossa tutussa tarhassa tuttujen hoitotätien ja tuttujen lapsikavereiden kanssa ei traumatisoi ketään. Sen sijaan aina väsynyt, kiukkuinen ja kenties masentunutkin äiti traumatisoi!
Hieno päätös! Alku voi olla hankalaa (ekat pari päivää), mutta varmasti pian sujuu kaksivuotiaalta tarhailu jo hienosti! Ei kaksivuotias nyt sentään niin pieni enää ole... ;)
Vierailija:
haukkua saa, mutta tämä ei ole ollut elämää enää pitkään aikaan :(((( Mä haluaisin joskus nauraa ja iloitakin lapsista, näin se ehkä onnistuu.
Iso osa ihmisistä toimii noin, ainoastaan av-mammat eivät..! Juttele asiasta jonkun " oikean ihmisen" kanssa, niin huomaat toimineesi ihan oikein! Oletkohan roikkunut täällä liikaa kun olet noin allapäin noinkin fiksulta kuulostavasta ratkaisusta?
Tsemppiä, itselle tulossa kohta toinen, esikoinen alle 2 v ja päivä kerrallaan ajattelin katsoa, jaksanko 24 h/vrk 7 pv/vko kahden kanssa ja keksitäänkö esikoiselle jotain muutakin aktiviteettia kuin seinille kiipeily äidin hoitaessa vauvaa.. :)
Esikoinen on kyllä reipas ja rohkea poika, joka viihtyy muiden lasten seurassa, joten uskoisin hänen pärjäävän tarhassa ihan hyvin. ap
Tsemppiä teille! Toivottavasti pian helpottaa!