Kävelin tänään kirjaimellisesti ulos työpaikalta
Aloitin kesän alussa ja vakituinen pomo oli silloin lomalla. Tänään hän tuli paikalle ja paljastui kiusaajatyypiksi. En mene yksityiskohtiin mutta poistuin työpaikalta kun huomasin että hän oli ottamassa minut silmätikuksi.
Olisi pitänyt tajuta tilanne aikaisemmin kun kuulin että esimerkiksi luottamusmiehelle puhuminen mistä tahansa epäkohdasta tietää potkuja heti ensimmäisen tilaisuuden tullen.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kävelen ulos työpaikalta viisi kertaa viikossa, paitsi jos olen lomalla, vapaalla tai sairaana.
AP tarkoittaa että hän lopetti työt lyhyemmän kaavan mukaan.
Minä olen ylpeä sinusta. Mulkkujen kanssa ei kannata tehdä päivääkään hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kävelen ulos työpaikalta viisi kertaa viikossa, paitsi jos olen lomalla, vapaalla tai sairaana.
Ei vaan hän sanoi kirjaimellisesti kävelleensä ulos. Itse kyllä lensin ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs, kyllä hän lopetti keski-pitkän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylpeä sinusta. Mulkkujen kanssa ei kannata tehdä päivääkään hommia.
Minä saatan päivittäin tehdä työtä sadankin mulkun kanssa. T: ilopoika
Miksi kävelit? Olisit tilannut taksin työnantajan piikkiin.
Jos tarkoitat ulos kävelemisellä irtisanoutumista niin silloinhan lähdit kävelemään vertauskuvallisesti. Kirjaimellisesti siis irtisanouduit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä sarkasmi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita, vaan sitä että hän käveli ulos työpaikalta, eikä esim. lentänyt tai ajanut ulos sieltä. Siksi ap kirjoitti ”kirjaimellisesti.”