AAAHHH mikä rauha talossa!!!
Pakko oikein aloitus laittaa kun sain tässä kaiken kiireen ja häsläyksen keskellä yllättäen omaa aikaa KOKO illan!
Jumprahuiti. Lapsemme mummi ruinasi päivällä, että eikö poika nyt voisi lähteä hänen luokseen yöksi kun aamulla oli tarkoitus kuitenkin poika heille viedä ja poika innoissaan oli lähdössä. NO, sinnemeni ja tuntia myöhemmin mies kysyi vienosti, että mitä mieltä olen jos hän käy kaverinsa kanssa yhdellä?
IHANAA! Mies ei ole käynyt ilman minua missään liki kahteen vuoteen vaikka olen jo melkein käskenyt painua viihteelle. Nyt lähti ja tulee viimeisellä bussilla noin klo. 02.
MINÄ olen saanut olla KOKO illan itsekseni ja se on tosi harvinaista herkkua. Olen haravoinut vähän pihaa, tehnyt itselleni herkullista iltapalaa ja nyt vielä surffaan hetken kertoakseni tämän teille.
Oikein mukavaa illan jatkoa!
Kommentit (3)
Hyvä meininki! Mitäs sulla lasissa sitten?
Ja älä nyt sitten tuhlaa koko vapaailtaas täällä roikkumalla!!!
Mulla lasissa ihan vaan kokista :o) Mut suklaata vähän kaverina!
En mä iltaani täällä roikukaan, ajattelin kohta painua petiin lukemaan hyvää kirjaa.
Öitä vaan kaikille tasapuolisesti.
Minä puolestani olen jälleen yksin täällä kotona. Tai siis ilman mieheni seuraa. Lapset toki ovat kotona ja ysin aikaan sain heidät nukkumaan. Mutta mies luuhaa jossain baarissa taas eikä voi ikinä ollan yhtäkään iltaa kotona. Kaverit ja hilluminen tuolla kaupungilla on vaan niiiiiin tärkeää.
Ole ap onnellinen elämästäsi. Kaikilla ei ole tosiaankaan noin hyvin asiat.