BUAHAHAH! Menin lasten kanssa miehen työpaikan pihalle
miestä vastaan ja molemmilla lapsilla oli miehen laskettutakin taskusta löytyneistä Sultaneista puhalletut " vappu" pallot kädessä. Aplodeeratkaa nyt vähän, en nostanut kohtausta, kun löysin kortsut, menimme vain ihan ystävällisesti miestä vastaan!
Herra oli siis viime viikonloppuna työkavereiden kanssa Levillä vähän palaveeraamassa. BUAHHAHAHA.... oikeesti mulla hajoo kohta pää, sydän on jo pirstaleina.
Kommentit (11)
Mitä mies sanoi? Tuliko selitys vai selittelyjä?
Häh? Siis lasketteluasun taskusta? Meinasko se pettää kesken laskun?
Kuka kirjottaa BUAHHAAHAHAAA tommosella hetkellä? Paitti se yks outo joka kommentoi joka ketjuun BUUAAHHAHAHAH
kaikkien työkavereiden edessä. Nooh purin kieleeni, etten alkaisi kirkumaan, että häpäisit minut ja itsesi ja kaikkee tosi pisteliästä oli kielen päällä, mutta olin täysin cool ja sanoin, että palataan asiaan vapun jälkeen, me lähdetään nyt mummolaan. Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut ja olen vannottanut itseni, etten lähetä viestiä enkä soita mutta kauheeta itsekidutustahan sekin on. Mä en halua puhua tästä vanhemmilleni enkä kellekään mutta onneksi on tämä ihana palsta, jossa voi vähän avautua.
en ois ikinä noin coolisti pystyny tilannetta hoitaa... Tsemppiä!
Tää on myös ihana palsta jossa mammat nostaa tätä ketjua hamaan ikuisuuteen ja kyselee että AP? Mitä nyt ap? Joko puhuitte ap?
...muista sit keksiä joku räväkkä jatko. Niinkun että mies olikin jo irtisanoutunut kuukausi sitten ja teki katoamistempun ja sortu huoraksi ja muutti Kuubaan toteuttamaan sisäistä pimuaan.
Oli sitten provo tai ei niin ajattelumaailmassa parantamisenvaraa.
lähdit lasten kanssa pois.
Saa koko viikonlopun bilettää ja juosta vieraissa...
ristinsä kullakin