Mitä terveellisemmin elän, sitä rumemmaksi muutun
Ja en puhu nyt mistään hippeilystä vaan olen 6kk sitten
Lisännyt liikuntaa
Hyvät kosmetiikkatuotteet
Täydelliset vitamiinit: imeytyvää rautaa, D, sinkkiä, foolihappo yms
Veden juonnin triplaaminen, sitruunalla
Hyvät yöunet
Alkoholi ja tupakka kokonaan pois
Pitkät hiukset ja hyvä kampaaja
Ja sitä rumemmaksi🙈 räjähtäneemmäksi muutun mitä huolellisemmin kauneutta hoidan. Ei ole sairautta, lääkärissä kaikki arvot erinomaiset.
Hiukset katkeilee ja on rumat. Paino jököttää 70kg, iho on ruma, kaikki on pielessä...auttakaa.
Olette viimeinen toivoni😞
Kommentit (32)
En osaa sanoa, mutta jätä nyt hyvä ihminen tuo sitruuna pois vedestä, ellen halua tuhota hampaidesi kiillettä. (Mä en ymmärrä, mikä muoti tuo on. Luin jostain, että joku antoi taaperolleenkin sitruunavettä joka päviä – kun hampaat puhkeavat, kiille on kaikkein pehmeimmillään ja jokainen voi sitten miettiä, mitä siitä seuraa, jos sitä liottaa sitruunavedessä päivittäin.)
Joo siis unohtui, ruokavalio mitä täydellisin! Kuin ruokaympyrästä! Ekstrana vielä kaikki pavut ja siemenet ja niin monipuolista vihannesta kuin voi olla. 1-2 lämmintä ruokaa päivässä, hyvä aamupala aina, marjoja, proteiinia eri lähteistä jne. Ap
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta jätä nyt hyvä ihminen tuo sitruuna pois vedestä, ellen halua tuhota hampaidesi kiillettä. (Mä en ymmärrä, mikä muoti tuo on. Luin jostain, että joku antoi taaperolleenkin sitruunavettä joka päviä – kun hampaat puhkeavat, kiille on kaikkein pehmeimmillään ja jokainen voi sitten miettiä, mitä siitä seuraa, jos sitä liottaa sitruunavedessä päivittäin.)
Sitruuna on emäksinen ja se on hyvä keholle jos esim toivoo raskautta. Sitä voi juoda aamulla kuten Karita Tuomola on neuvonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitruuna on emäksinen ja se on hyvä keholle jos esim toivoo raskautta. Sitä voi juoda aamulla kuten Karita Tuomola on neuvonut.
Niin varmasti on, mutta jos meinaa pitää omat hampaansa vanhuuteen asti, niin ei varmaankaan kannata jatkuvasti lipitellä sitruunavettä.
Ite syön kaikkea mahdollista, en urheile, ja just ja just nukun ja syön mielialalääkkeitä. Noi mielialalääkkeet on paaaaha juttu.
No, näytän aika kärsineeltä ja stressaantuneelta.
miten hoidat psyykettä?
Seksielämä?
Älkää nyt tarttuko sitruunaan! Aamusta olen juonut kahvin sijasta sitruunavettä. Ap
Hampaat onkin muuten hyvät ja valkeat🙊😀
Mulle parhaita on sitruuna ja kalaöljy.
Sitruuna on hyvää. Tosin voit pestä hampaatkin ja nauttia sitruunaa niin hampaasi voivat olla yllättävänkin vahvat sen jäälkeen. Kuinkahan moni pesee oikeasti vuodesta toiseen aamulla ja illalla hampaat? Kyllä sitruuna on aina hyvä ja hampaillekin jos noudattaa tätä mallia aktiivisesti hampaiden pesussa. Minä kyllä tykkään sitruunasta. Kuorin sen ja syön paloina... irtoaa ihan yhtä hyvin kuin appelsiini tai mandariini.
Vierailija kirjoitti:
Mitä öljyjä käytät? Muu ravinto?
Ruoanlaittoon rypsiöljy
Salaatteihin ym oliiviöljy
Smootieihin pähkinäöljyä tippa
Aamupuuroon vehnänalkioöljy ja vähän sitä kukkaöljyä mikä se nimi olikaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
miten hoidat psyykettä?
Seksielämä?
Seksiä on, lasta yritetty tämä sama aika joten aika mekaanista.
Psyyke varmaan huono, stressaava jakso töissä takana.
Mikään elämäntapa ei saa aikaa kulkemaan takaperin.
M
Ikä? Otatko stressiä elämäntapamuutoksestasi? Ehkä aikaisemmin elit leppoisammin ja se näkyi ulkonäössäsi, jollet nyt ihan ketjussa polttanut ja ryystänyt alkoholia kuin vettä ;)
Siinä nähdään että geenit ne on jotka vaikuttavat. Itse elän hyvin epäterveellisesti, syön roskaruokaa ja eineksiä, alkoholia menee melkoisesti, tupakkaa en kuitenkaan käytä ja näytän 10 vuotta nuoremmalta kuin ikäiseni. Olen luonnostaan hoikka mutta säilyttänyt kimmoisan ihon. En treenaa ollenkaan.
N38
Vierailija kirjoitti:
Siinä nähdään että geenit ne on jotka vaikuttavat. Itse elän hyvin epäterveellisesti, syön roskaruokaa ja eineksiä, alkoholia menee melkoisesti, tupakkaa en kuitenkaan käytä ja näytän 10 vuotta nuoremmalta kuin ikäiseni. Olen luonnostaan hoikka mutta säilyttänyt kimmoisan ihon. En treenaa ollenkaan.
N38
Hyvä sulle
Ap
Muistatko nauttia elämästä? Ite muutuin kauniimaksi, kun kooetun stressaamisen ja kaikki tiukat säännöt elämässäni. Painokin putosi, vaikka syön just mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitruuna on nimenomaan hapan eikä emäksinen. Sitruunahaposta koskaan kuullut?
Syötkö mitään?