Mikäköhän tolle Martinalle tuli???
Kommentit (16)
koska viikonloppuna kaikki oli vielä hyvin, näin ne tuolla Hietsun kirpparilla ja vaikuttivat ihan onnellisilta yhdessä. . olin juttusillakin.
tässä kevään aikana. Tunnen tytön jonka kanssa hurvitteli.
että Esko on viihtynyt liikaa muiden miesten kanssa...
tässä kevään aikana. Tunnen tytön jonka kanssa hurvitteli.
Siellä oli on mylly, siellä on maantie.
Jos olisi kyse jostain muusta kuin Martinasta, niin epäilisin, että kyse on siitä, että Esko on lyönyt tai pettänyt. Marttinan menoa 24/7:sta seuranneena sanoisin, että voi olla kyllä vaatimattomammastakin jutusta kyse, kuten vaikka siitä, että asiat eivät ole menneet Eskon kanssa ihan niin kuin oli suunnitellut. Eniten kyllä arvaisin kuitenkin noita "painavia syitä". Eiköhän me ne jossain vaiheessa kuulla vielä.
mutta kun on niin helvetin ylpeä ja erehtymätön, päättää toimia tyyliin "hyökkäys on paras puolustus" ja jättää Eskon. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista, en olis sua halunnutkaan jne.
ymmärtää hää-hössötystä ja martina on vetänyt siitä herneen nenäänsä ja päättelee, ettei mies osaa tukea häntä elämässä yleensäkään. Eli naisten ylireagointia. Ja sitä paitsi epäilen, että tämä on ihan laskelmoitu "eroaminen". Martina on pelinainen ja on laskelmoinut, että erotaan-mennään takaisin yhteen-mennään naimisiin -lehtijutuilla saa ihan kivasti rahaa..
ymmärtää hää-hössötystä ja martina on vetänyt siitä herneen nenäänsä ja päättelee, ettei mies osaa tukea häntä elämässä yleensäkään. Eli naisten ylireagointia. Ja sitä paitsi epäilen, että tämä on ihan laskelmoitu "eroaminen". Martina on pelinainen ja on laskelmoinut, että erotaan-mennään takaisin yhteen-mennään naimisiin -lehtijutuilla saa ihan kivasti rahaa..
"Enhän mä mitään tehnyt, kun se nainen kaatui mun päälle."
peuhata Eskon kanssa kun Martina on niin pelottava et se varmaan murhaisi sen joka eskoon koskee;/
On jotenki niin kuvottavan näkönen jätkä olkoonkin vaikka kuinka Hunkseissa, niin siltikin...
peuhata Eskon kanssa kun Martina on niin pelottava et se varmaan murhaisi sen joka eskoon koskee;/
Likkaraukka on niiiin hukassa itsensä kanssa. Niinhän se meni BB-taloon kovasti uhoten ja päivän jälkeen jo parkui haluavansa pois. Tais mennä pupu pöksyyn eikä uskallakaan olla päivää prinsessana.